اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان خبر داد

برگزاری 5 نشست ‌هم‌اندیشی دینی ویژه بانوان در دشتستان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان از برگزاری پنج نشست ‌هم‌اندیشی دینی ویژه بانوان در دشتستان خبر داد.

برگزاری 5 نشست ‌هم‌اندیشی دینی ویژه بانوان در دشتستان

حجت‌الاسلام سیدعلی‌پناه محمودی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: گسترش فرهنگ اصیل اسلامی و دینی در جامعه امری لازم و ضروری است و همه باید در این مسیر تلاش کنند.

وی افزود: در سال جاری در راستای کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های دینی و مذهبی اقدامات ارزنده و مهمی انجام گرفته و حضور مردم نیز در این برنامه‌ها بی‌نظیر بوده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان خاطرنشان کرد: حضور بانوان در فعالیت‌های محرم و صفر پررنگ‌تر از گذشته بوده و امیدوار هستیم این روند تداوم داشته باشد.

محمودی‌نیا از برگزاری پنج گفتمان دینی ویژه بانوان در دشتستان خبر داد و خاطرنشان کرد: در دو ماه اخیر تعداد پنج گفتمان دینی ویژه بانوان مومن و معتقد در شهرستان دشتستان برگزار شده است.

وی ادامه داد: عملکرد بانوان در جامعه نقش حساس و تاثیرگذاری در روند پیشرفت اجتماعی و اخلاقی محیط دارد، به همین دلیل اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان در قالب طرح‌های سالانه خود توجه خاصی به بانوان داشته و برنامه‌های ارزشمندی برای ایشان تدوین کرده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان اضافه کرد: با هماهنگی‌های به‌عمل آمده، و با هدف ترویج تعالیم اسلامی در جامعه، با حضور مبلغین و مبلغات اعزامی و بومی دشتستان تعداد پنج گفتمان دینی ویژه بانوان در مساجد و مدارس برگزار شد.

وی گفت: تشریح نهضت جهانی عاشورا، عفاف و حجاب اسلامی و مهارت‌های زندگی اسلامی از اهم موارد مطرح شده در این گفتمان‌ها بوده است.

محمودی‌نیا یادآور شد: در نیمه دوم امسال نگاه ویژه‌ای به برنامه‌های فرهنگی داریم و در روستاهای مختلف شهرستان نیز این روند تداوم خواهد داشت.

انتهای پیام/2452/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول