اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست جمعیت هلال احمر طبس خبر داد

عضویت 2290 نفر در کانون جوانان هلال احمر طبس

سرپرست جمعیت هلال احمر طبس با بیان این‌که 16 کانون جوانان جمعیت هلال احمر در طبس فعالیت می‌کند، گفت: در حال حاضر 2 هزار و 290 نفر عضو فعال این کانون‌ها هستند.

عضویت 2290 نفر در کانون جوانان هلال احمر طبس

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حسینعلی فخاری صبح امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: در حال حاضر سه کانون بشر دوستان، 9 کانون روستایی، دو کانون دانشجویی و دو کانون غنچه‌های هلال احمر در طبس فعالیت می‌کند.

وی تعداد اعضای کانون‌های فعال جمعیت هلال احمر را 2 هزار و 290 نفر عنوان کرد و افزود: از این تعداد 915 نفر زن و یک‌هزار و 375 نفر مرد هستند.

عضویت 450 نفر در کانون‌های روستایی هلال احمر طبس

سرپرست جمعیت هلال احمر طبس اضافه کرد: همچنین از این تعداد، 800 نفر در کانون‌های بشردوستان جوان، 450 نفر در کانون‌های روستایی، یک‌هزار نفر در کانون‌های دانشجویی و 40 نفر در کانون غنچه‌های هلال فعالیت دارند.

فخاری با بیان این‌که خلاقیت و ابتکار کانون‌های هلال‌احمر نقش به‌سزایی در پیشبرد اهداف این جمعیت دارد، تصریح کرد: وجود این کانون‌ها زمینه افزایش ضریب ایمنی را فراهم ‌می‌کند که بسیار مهم است.

وی اذعان داشت: از مهمترین اهداف این کانون‌ها جذب نیروی جوان و کارآمد و پرورش و تقویت آنان به عنوان امدادگران روز حادثه است.

آماده‌سازی جوانان برای انجام خدمات امدادی و عام‌المنفعه

سرپرست جمعیت هلال احمر طبس افزود: توسعه مشارکت جوانان در تصمیم‌گیری‌ها و فعالیت‌های مربوط به خود و آموزش جوانان به منظور آماده‌سازی آنها در انجام خدمات امدادی و عام‌المنفعه مهمترین اهداف کانون‌های جمعیت هلال احمر است.

فخاری اجرای طرح مسافرین نوروزی، برپایی جشن جوان در روز ولادت حضرت ابوالفضل(ع)، همایش پیاده‌روی با حضور اعضای جوانان، تشکیل هیئت علی‌اکبر با حضور جوانان و افتتاحیه کلاس‌های اوقات فراغت را از برنامه‌های مهم این کانون‌ها عنوان کرد.

وی آموزش را در جمعیت هلال احمر بسیار ضروری دانست و متذکر شد: جمعیت هلال‌احمر برای ایجاد یک نسل مومن، متعهد و نوع‌دوست باید از دوران جوانی در راستای نهادینه کردن ارزش‌های نیکوکاری، مهرورزی و فعالیت‌های عام‌المنفعه تلاش کند.

سرپرست جمعیت هلال احمر طبس خاطرنشان کرد: سازمان جوانان هلال احمر در حوزه دانشگاه‌ها، مدارس و مهدکودک‌ها زمینه اجرای برنامه‌های بشردوستانه را فراهم کرده است.

انتهای پیام/69022/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول