اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار فارس مطرح کرد

بهره‌گیری از ظرفیت نمایندگان فارس در مجلس برای حل مشکلات

استاندار فارس گفت: نمایندگان مردم فارس در مجلس شورای اسلامی از مهم‌ترین ظرفیت‌های موجود در رفع مشکلات هستند.

بهره‌گیری از ظرفیت نمایندگان فارس در مجلس برای حل مشکلات

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، سید محمد احمدی در جلسه شورای اداری شهرستان فسا که با حضور آیت‌الله احمد بهشتی نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری، امام جمعه این شهر، نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی و فرماندار ویژه این شهرستان برگزار شد، به بررسی مشکلات و نیازمندی‌های این منطقه پرداخت و با تاکید بر لزوم پیگیری مشکلات مردمی، اظهار داشت: دولت تدبیر و امید پس از حماسه سیاسی مردم، فعالیت خود را با هدف رفع نیازمندی‌های مختلف کشور آغاز کرده است و مسئولان باید در پی تحقق اهداف مردم در خلق این حماسه باشند.

استاندار فارس گفت: ما باید در بهره‌گیری از فرصت‌ها و استعدادهای مردمی برای توسعه و عمران شهرستان‌ها تلاش کنیم و در این زمینه وجود مراکز علمی و دانشگاهی یکی از مهم‌ترین و موثرترین راه‌های رسیدن به این هدف است.

نماینده عالی دولت در فارس خاطرنشان کرد: توسعه همه‌جانبه و پایدار از جمله مهم‌ترین برنامه‌های ما در رسیدن به جایگاه مطلوب این استان است و در این راستا به همدلی و امنیت پایدار در میان مسئولان نیازمندیم.

احمدی در ادامه با بیان اینکه نمایندگان مردم فارس در مجلس شورای اسلامی از مهم‌ترین ظرفیت‌های موجود در رفع مشکلات هستند، ابراز داشت: مدیران خدمت به مردم را وظیفه خود می‌دانند و همگی عاشق نظام و علاقمند به توسعه و آبادی کشورند.

استاندار فارس با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در مورد پیشرفت همه‌جانبه کشور افزود: اهداف بلند نظام مقدس انقلاب اسلامی اجازه عقب‌نشینی از مواضع به حق کشورمان را نمی‌دهد و به همین دلیل باید از تمام توان اجرایی و برنامه‌ریزی خود در پیگیری این اهداف بهره‌گیری کنیم.

انتهای پیام/2448/صا/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول