اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران:

مسائل فرهنگی در دانشگاه‌های علوم پزشکی تقویت شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به حساسیت رشته پزشکی گفت: مردم اعتماد ویژه‌ای به دانشجویان و مسئولان پزشکی دارند و مسائل فرهنگی باید در این دانشگاه قوی‌تر از سایر دانشگاه‌ها برگزار شود.

مسائل فرهنگی در دانشگاه‌های علوم پزشکی تقویت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، قاسم جان‌بابایی عصر امروز در نشست مشترک اولیاء و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: دانشجویان علوم پزشکی سرمایه‌های مملکت محسوب می‌شوند و باید زمینه آشنایی والدین با مسئولان دانشگاه توسط مسئولان دانشگاه فراهم شود.

 جان‌بابایی با اشاره به حساسیت رشته پزشکی گفت: مردم اعتماد ویژه‌ای به دانشجویان و مسئولان پزشکی دارند و مسائل فرهنگی باید در این دانشگاه قوی‌تر از سایر دانشگاه‌ها برگزار شود.

وی با با بیان اینکه دانشجویان در سنین آسیب‌پذیری قرار دارند، افزود: در کنار هم بودن خانواده‌ها و مسئولان می‌تواند از آسیب‌پذیری دانشجویان در این سنین جلوگیری کند.

این مسئول با اشاره به فرهنگ غنی اسلام برای تربیت فرزندان خاطرنشان کرد: عدم انطباق مسائل تربیتی فرزندان با فرهنگ اسلامی سبب چالش جدی در جامعه می‌شود.

جان‌بابایی تاکید کرد: برای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی نیاز است که ارتباط آموزشی و فرهنگی عمیقی بین خانواده‌ها و دانشجویان ایجاد شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به حضور بیش از دو هزار دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی مازندران در خوابگا‌ه‌های دانشجویی گفت: برنامه‌های فرهنگی این دانشگاه‌ها نیز پیگیری می‌شود.

به گزارش فارس، در نشست مشترک اولیا دانشجویان با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی مازندران، هسته اولیه انجمن صنفی اولیاء دانشجویان شکل گرفت.

انتهای پیام/86004/ش‌20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول