اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آیینی باشکوه

نماز وحدت با حضور شیعه و سنی در عسلویه برگزار شد

در آیینی باشکوه با حضور مردم و مسئولان، نماز وحدت با حضور شیعه و سنی در عسلویه برگزار شد.

نماز وحدت با حضور شیعه و سنی در عسلویه برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، عصر امروز نماز وحدت به مناسبت هفته وحدت به امامت حجت‌الاسلام هاشمی‌نژاد امام جمعه شهرستان عسلویه با حضور جمعی از مسئولین و مردم شهرستان عسلویه اعم از شیعه و سنی در محل مصلای نماز جمعه عسلویه برگزار شد.

امام جمعه عسلویه در این مراسم ضمن تبریک ولادت حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق(ع) و هفته وحدت اظهار داشت: امروز بحث وحدت تنها میان شیعه و سنی مطرح نیست بلکه میان تمام مسلمانان مطرح است.

حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد افزود: تفرقه میان مسلمانان کار دشمنان است و ما نباید به آنها کمک کنیم و به صورت ناخودآگاه نقش مزدور را برای آنها بازی کنیم.

امام جمعه شهرستان عسلویه در این جلسه خطاب به مسئولین شهرستان نیز گفت: واسطه‌ها را حذف کنید چون این افراد باعث اختلاف می‌شوند.

امام جمعه اهل سنت عسلویه نیز در این مراسم ضمن تبریک میلاد پیامبر اکرم (ص) به نمازگزاران یادآور شد: اجتماعی که در آن وحدت نباشد جهنم است.

شیخ ابراهیم محمدی در ادامه با بیان اینکه مسلمانان مشترکات زیادی مانند خدای واحد، پیامبر واحد و کتاب واحد دارند اظهار داشت: باید با یکدیگر برادرانه زندگی کنیم و این اتحاد، وحدت و امنیت را مستحکم‌تر از گذشته حفظ کنیم.

بر اساس این گزارش، نماز وحدت با حضور مسئولین و مردم شیعه و سنی شهرستان عسلویه و کارکنان شرکت‌های حاضر در منطقه برگزار شد.

انتهای پیام/2451/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول