اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم پلدختر در مجلس:

دستگاه‌های اجرایی پلدختر با وحدت به مردم خدمت کنند

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همه مسئولان خادم این مردم هستند، گفت: دستگاه‌های اجرایی شهرستان پلدختر با وحدت همدلی، وفاق و انسجام در خدمت‌رسانی به مردم تلاش می‌کنند.

دستگاه‌های اجرایی پلدختر با وحدت به مردم خدمت کنند

 به گزارش خبرگزاری فارس در پلدختر، علی کاییدی ظهر امروز در دیدار با مردم روستای چاله هلوش پلدختر افزود: مردم انتظار دارند، فارغ از تمام مشکلات موجود، مسئولان تمام تلاش خود را به کار ببندند تا بهترین خدمت‌رسانی به مردم صورت گیرد.

وی با بیان اینکه باید با همکاری و همفکری مدیران شهرستان خدمات شایسته به مردم ارایه شود، گفت: مردم شایسته خدمت بی‌منت هستند و مسئولان با دید خدمت‌رسانی به روستاها نگاه کنند و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید به مردم صادقانه خدمت‌ کنند.

نماینده مردم پلدختر و معمولان افزود: با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید زمینه استقرار مدیریت بومی در راس استان لرستان شکل گرفت و هم اینک مهندس بازوند از فرزندان توانمند بومی استان به عنوان نماینده عالی دولت در استان مشغول کار شده است.

کاییدی تصریح کرد: با وجود مسئولان دلسوز و بومی زمینه خدمت‌رسانی به مردم فراهم شده و همه امکانات و شرایط برای خدمتگزاری به مردم بیش از پیش مهیا است.

وی گفت: استاندار لرستان رفع معضل بیکاری و توسعه استان را در اولویت کاری خود قرار داده و مجمع نمایندگان استان نیز برای خدمت‌رسانی بهتر به مردم با ایشان همکاری می‌کنند.

 کاییدی افزود: باید از این فرصت استفاده و قدردان این موقعیت بود و آن را مغتنم دانست و در راه خدمت‌رسانی به مردم این دیار کوشید.

کاییدی دهیاری‌ها را نقطه قوت خدمت‌رسانی در روستاها دانست و افزود: دهیاران با قدرت تمام و روبه جلو در جهت برطرف ساختن مشکلات درون روستاها حرکت کنند.

وی با بیان اینکه به برکت نظام مقدس اسلامی رسالتی سنگین بر دوش همه مسئولان نهاده شده است، تصریح کرد: بازدید مسئولان از روستاها به منظور در جریان قرار گرفتن مشکلات و تلاش برای رفع آنها صورت می‌گیرد.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس گفت: در بازدید از روستاها مشکلات مطرح شده توسط مردم را به مسئولان مربوط اعلام می‌کنیم و برای رفع آنها تلاش می‌کنیم.

انتهای پیام/2304/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول