اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر مشهد مطرح کرد

توسعه امور فرهنگی حاشیه شهر با همکاری حوزه علمیه و تشکل‌های فرهنگی

عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: از ظرفیت‌های موجود در حوزه علمیه و تشکل‌های فرهنگی برای توسعه امور فرهنگی و اجتماعی حاشیه شهر استفاده می‌شود.

توسعه امور فرهنگی حاشیه شهر با همکاری حوزه علمیه و تشکل‌های فرهنگی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد، غلامحسین صاحبی در جلسه کمیسیون ساماندهی حاشیه شهر ضمن اعلام مطلب افزود: کارگروهی در راستای پیگیری موضوعات فرهنگی حاشیه شهر در این کمیسیون تشکیل شده تا در راستای تقویت زیرساخت فرهنگی در این مناطق قدم بردارد.

در ادامه جلسه، نخستین موضوع مورد بحث این جلسه مربوط به بررسی امنیت در مناطق حاشیه شهر و کم‌برخوردار بود که صاحبی در مورد آن توضیح داد: از آنجا که مشکلات امنیتی در مناطق حاشیه شهر اهمیت دارد لذا باید از ظرفیت بسیج در اداره امور امنیتی این مناطق استفاده کرد.

در همین باره محمود عامری فرد با بیان اینکه کمیسیون به بُعد امنیت حاشیه شهر توجه ویژه دارد، گفت: بهتر است بعد امنیتی به عهده نیروی انتظامی باشد و در صورت نیاز می‌توان از بسیج برای تامین امنیت منطقه استفاده کرد.

وی ادامه داد: چنانچه خلأ حضور بسیج در بعد امنیتی منطقه حاشیه شهر احساس می‌شود باید میزان تامین پایگاه در مناطق سنجیده شده و با کمک سپاه، شورا و شهرداری شبکه بسیج در این محلات مستقر شود.

انتهای پیام/2202/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول