اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اسفند ماه امسال

250 دانشجوی دانشگاه آزاد رشت به راهیان نور اعزام می‌شوند

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت از اعزام 250 نفر دانشجوی این دانشگاه به مناطق عملیاتی جنوب کشور در اسفند ماه امسال خبر داد.

250 دانشجوی دانشگاه آزاد رشت به راهیان نور اعزام می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، بهروز دانشیان عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان نور در دانشگاه‌ها اظهار کرد: این اردوها یکی از برنامه‌های مثبت فرهنگی در کشور است.

وی با بیان اینکه اردوهای راهیان نور توانسته است تاثیرات بسیار مثبتی را در جامعه ایجاد کند، افزود: دل نوشته‌های افرادی که از این اردوها باز می‌گردند گویای تحول عمیق در شخصیت آنها است.

دبیر هیئت امنا دانشگاه‌های آزاد اسلامی گیلان، برگزاری اردوهای راهیان‌نور را در تقابل با جنگ نرم بسیار تاثیرگذار خواند و گفت: معرفی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای ایجاد تحکیم روحیه خود باوری، ایثار و گذشت در بین آحاد جامعه از جمله اهداف این اردوهاست.

دانشیان معرفی و تبیین نقش جوانان در دفاع مقدس را از دیگر اهداف اردوهای راهیان نور دانست و ادامه داد: راهیان نور بهترین منبع انتقال فرهنگ دفاع مقدس به جوانان است.

وی با اشاره به فراخوان راهیان نور در واحد رشت، از اعزام 250 نفر دانشجویان این دانشگاه به مناطق عملیاتی جنوب کشور در اسفند امسال خبر داد.

این مسئول تاریخ اعزام را 21 اسفند ماه امسال عنوان کرد و گفت: دانشجویان به مدت هشت روز از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید می‌کنند.

به گفته وی، تاریخ پایان امتحانات دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت روز 10 بهمن ماه امسال است.

به گزارش فارس، سال گذشته نیز دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت بیشترین اعزام را به مناطق عملیاتی جنوب کشور داشت.

انتهای پیام/84002/ت20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول