اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور عمرانی استانداری اصفهان:

درصدد تقویت سیستم حمل و نقل اصفهان هستیم

معاون امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: درصدد تقویت سیستم حمل و نقل اصفهان هستیم.

درصدد تقویت سیستم حمل و نقل اصفهان هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدعلی طرفه ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان با اشاره به اینکه رسیدگی به مشکلات و مسائل استان از برنامه‌های اصلی مدیریت استان است، اظهار داشت: مجموعه مدیریت فعال وزارت راه و شهر‌سازی نیز با تعامل با استان در راستای رسیدگی به مسائل و مشکلات استان تلاش‌های بسیاری را انجام می‌دهند.

وی اضافه کرد: رسیدگی به وضعیت راه‌های استان و تاثیر‌گذاری استان در راستای اجرای برنامه‌های مختلف به منظور تقویت وضعیت راه‌های استان از اهمیت بالایی برخوردار است.

معاون امور عمرانی استانداری اصفهان با تأکید بر اینکه مدیریت فعلی وزارتخانه راه و شهر‌سازی با وضعیت راه‌های استان آشنا هستند، تصریح کرد: به نظر می‌رسد که این وزارتخانه باید انجام فعالیت‌هایی را در راستای توسعه وضعیت حمل و نقل استان مورد توجه قرار بدهد.

وی با اشاره به اینکه مدیریت استان درصدد تقویت سیستم حمل و نقلی اصفهان است، ادامه داد: مباحث حمل و نقلی از مسائل مهم استان تلقی می‌شود و توسعه این مباحث براساس استاندارد‌های روز دنیا باید مورد توجه قرار بگیرد.

داریوش امانی، مدیرکل جدید حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان در ادامه این جلسه با بیان اینکه بنده پس از 30 سال دوباره به اصفهان بازگشته‌ام و از امروز فعالیت خود را در این اداره آغاز می‌کنم، تأکید کرد: شمعانیان در طول سال‌های فعالیت خود خدمات ارزنده‌ای را به مردم استان ارائه داده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه امیدوارم بنده نیز در طول فعالیت خود در استان اصفهان کارنامه ارزنده‌ای داشته باشم، متذکر شد: اصفهان و شرکت حمل و نقل و پایانه‌های استان در سطح کشور مدیر‌پرور هستند و مدیران توانمندی در استان فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/63004/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول