اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

با حضور جمعی از مسئولان

مدرسه راهنمایی فاتحی در قم افتتاح شد

مدرسه راهنمایی حاج سید ابراهیم فاتحی در قم با حضور جمعی از مسئولان اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس و اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم آغاز به کار کرد.

مدرسه راهنمایی فاتحی در قم افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان قم ظهر امروز در حاشیه مراسم افتتاح مدرسه راهنمایی حاج سید ابراهیم فاتحی با اشاره به تاسیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان قم در سال 77 گفت: این مجمع پس از انتخاب هیئت امنا و هیئت مدیره و دیگر ارکان مربوط به آن رسماً فعالیت خود را برای احداث و تامین فضاهای آموزشی مورد نیاز آموزش و پرورش آغاز کرد.

سید محمود برقعی با بیان اینکه از زمان تشکیل مجمع تاکنون 87 مدرسه احداث شده است، ادامه داد: این مدارس دارای ظرفیت 846 کلاس و زیربنای 126 هزار و 798 متر مربع است.

وی خاطرنشان کرد: احداث 38 باب نمازخانه با مساحت 6 هزار و 208 متر مربع در مدارس فاقد نمازخانه از فعالیت‌های دیگر مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان قم است.

رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان قم عنوان کرد: پیش از تشکیل مجمع بیش از یک‌هزار و 800 کلاس توسط خیرین استان و با تلاش همه دست‌اندرکاران مدرسه‌سازی احداث و به آموزش و پرورش تحویل داده شد.

برقعی یادآور شد: 35 درصد کلاس‌های احداث شده در استان از سوی خیران احداث شده و این اقدام همچنان با سرعت استمرار دارد.

وی خاطرنشان کرد:‌ اکنون بیش از 370 نفر خیر در مجمع خیرین مدرسه‌ساز قم عضویت داشته و توفیق مشارکت در امر مدرسه‌سازی را دارند.

برقعی با اشاره به مدرسه راهنمایی حاج سید ابراهیم فاتحی گفت: بانی زمین این مدرسه ورثه مرحوم حاج سید ابراهیم فاتحی و حاج حسن فهیمی است و از اعتبارات سفر مقام معظم رهبری بنای این مدرسه احداث شده است.

وی خاطرنشان کرد: مساحت زمین این مدرسه 2 هزار و 418 متر مربع، تعداد کلاس 12 باب، اتاق اداری و جنبی 10 باب،‌ تعداد کلاس و کارگاه سه باب، زیربنای ساختمان اصلی یک‌هزار و 800 متر مربع و کل زیربنا یک‌هزار و 965 متر مربع است.

رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان قم یادآور شد: مدرسه راهنمایی حاج سید ابراهیم فاتحی در قلعه کامکار نیروگاه واقع شده و مجری پروژه اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم است.

انتهای پیام/78003/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول