اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند:

احداث مدرسه در مسکن مهر مهرآباد ضرورت دارد

فرماندار شهرستان دماوند گفت: طرح مدرسه‏‌سازی در مسکن مهر مهرآباد با توجه به جذب جمیعت بیش از 12 هزار نفری در این منطقه، توجیه منطقی دارد و ضروری به نظر می‌رسد.

احداث مدرسه در مسکن مهر مهرآباد ضرورت دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، ناصر محمودی‌‏فرد پیش از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش رودهن بیان کرد: با توجه به زمینه‏‌سازی برای تبدیل روستای مهرآباد به شهر، دغدغه دوستان در سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران در این زمینه نیز رفع خواهد شد.

وی با اشاره به وجود حدود چهار هزار و 300 واحد مسکونی در پروژه مسکن مهر در روستای مهرآباد افزود:‌ ایجاد امکانات آموزشی و تعلیم و تربیتی در کنار توجه به بهداشت و درمان و امنیت در این پروژه نیز مانند تمام پروژه‌های مسکن مهر کشور ضرورت دارد.

محمودی‌فرد ادامه داد: با این وجود و با توجه به اعلام آمادگی یک خیر مدرسه‌ساز برای همکاری در ساخت مدرسه در این شهرک مسکونی و با توجه به نیاز و تأکید مسئولان بخش رودهن به احداث این مدرسه، از سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران نیز تقاضا داریم مقدمات این کار را فراهم کنند.

وی در این زمینه پیشنهاد برگزاری نشستی با حضور خیران مدرسه‏‌ساز در شهرستان دماوند را مطرح کرد و گفت: در این نشست، می‌توانیم زمینه بهره‌مندی بیشتر از ظرفیت خیران در ساخت فضاهای آموزشی را فراهم کنیم.

نشست شورای آموزش و پرورش رودهن هم‏زمان با آغاز هفته شوراهای آموزش و پرورش و با حضور نماینده سازمان نوسازی مدارس استان تهران، فرماندار شهرستان دماوند، بخشدار و شهردار رودهن، امام جمعه پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی و رئیس و اعضای شورای آموزش ‌و پرورش رودهن تشکیل شد.

انتهای پیام/2568/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول