اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی همدان خبر داد

شرکت 110 نماینده در نمایشگاه اسباب‌بازی و سرگرمی در همدان

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی همدان از برگزاری « نمایشگاه تخصصی کودک و نوجوان، اسباب‌بازی و سرگرمی، تفریحی، ورزشی، لوازم و تجهیزات کمک‌آموزش» و شرکت 110 نماینده از کشور در این نمایشگاه خبر داد.

شرکت 110 نماینده در نمایشگاه اسباب‌بازی و سرگرمی در همدان

محمدرضا بیاناتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به افتتاح «سیزدهمین نمایشگاه تخصصی کودک و نوجوان، اسباب‌بازی و سرگرمی، تفریحی، ورزشی، لوازم و تجهیزات کمک‌آموزش» اظهار داشت: این نمایشگاه با هدف ارائه دستاوردهای آموزشی، وسایل ورزشی، تفریحی و سرگرمی برگزار می‌شود.

وی ایجاد زمینه‌ای برای ارائه ایده‌ها و طرح‌های جدید و بسترسازی مناسب برای آشنایی خانواده‌ها با سرگرمی‌های آموزشی نوین را از دیگر اهداف این نمایشگاه دانست.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین‌المللی استان همدان گفت: این نمایشگاه در فضایی عمومی بالغ بر 14 هزار متر مربع و به صورت مفید در 5 هزار متر مربع افتتاح شد.

وی شرکت موسسه‌های آکادمی تخصصی پدیده، موسسه فکرآفرین، آموزشگاه زبان بارمان، مرکز رشد و خلاقیت کودکان با رویکرد آموزشی، ورزشی و تفریحی را از نقاط قوت این نمایشگاه دانست.

بیاناتی تصریح کرد: بیش از 110 نماینده از استان‌های همدان، تهران، اصفهان، خراسان رضوی، قم و فارس در این نمایشگاه حضور دارند. برندهای معتبری چون، خانه کودک فراز، مای‌ بی بی، گروه بازی و اسباب بازی به مولفیکس، آیفوم، بیمه عمر و آتیه کودک، انتشارات پارس ربو، ایزی لایف، وفایی نژاد نمایندگی توربو تایوان، جک اکسیر و... در این نمایشگاه حضور دارند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین‌المللی استان همدان افزود: این نمایشگاه از امروز تا چهارم بهمن ماه همه روزه از ساعت 10 تا 20 پذیرای بازدیدکنندگان است.

انتهای پیام/89002/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول