اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته وحدت

نمایشگاه تبلیغات و روابط عمومی در شیراز افتتاح شد

همزمان با هفته وحدت، سیزدهمین نمایشگاه رسانه، تبلیغات، چاپ، بسته‌بندی و نمایشگاه تخصصی روابط عمومی آغاز به کار کرد.

نمایشگاه تبلیغات و روابط عمومی در شیراز افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، عصر امروز در مراسم افتتاح این نمایشگاه، نماینده انجمن روابط عمومی‌های ایران در استان فارس گفت: برگزاری این نمایشگاه همزمان با آغاز هفته وحدت میمنتی دو چندان یافته است.

مسعود عطایی افزود: با توجه به این ‌که روابط‌ عمومی‌ها در سطح ارگان‌های خود نمایشگاه‌هایی را برگزار می‌کردند اما عملکرد آن‌ها کم‌تر رصد می‌شد به همین دلیل تصمیم گرفتیم در کنار سیزدهمین نمایشگاه تبلیغات، نخستین نمایشگاه روابط‌ عمومی را برگزار کنیم که در کشور بی‌نظیر است.

مدیر روابط‌ عمومی اداره‌کل تامین اجتماعی استان فارس اضافه کرد: یکی از اهداف این نمایشگاه این است که کارشناسان روابط‌ عمومی استان‌ها یکدیگر را چهره به چهره ملاقات کنند و تعاملات سازنده درون‌بخشی بین آنان برقرار شود.

روابط عمومی وقت اداری ندارد

در ادامه مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز با اشاره به سختی‌های کار در روابط عمومی گفت: برای کارکنان روابط عمومی وقت اداری معنا ندارد و این افراد باید شبانه‌روز در رخدادهای مهم، بازدیدها، حوادث و بحران‌ها و مناسبت‌ها حضور به هم رسانند.

احمد رضازاده با اشاره به اینکه حاصل کار روابط عمومی‌ها به درستی دیده نمی‌شود، افزود: برگزاری این‌گونه نمایشگاه‌ها می‌تواند به ارتقای جایگاه روابط عمومی کمک کند.

به گزارش فارس، در این مراسم مدیران برخی کانون‌ها و شرکت‌های تبلیغاتی نیز به ایراد سخنرانی پرداختند و از دیگر نکاتی که در حاشیه مراسم افتتاحیه قابل ذکر است غیبت مدیران استانی، شهری و دستگاه‌های اجرایی بود که بار دیگر مهجوریت جایگاه مهم اطلاع ‌رسانی و روابط عمومی در جامعه را متذکر شد.

انتهای پیام/2448/غ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول