اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کاشمر:

امسال تنها 16.5 درصد اعتبارات کاشمر تخصیص یافته است

فرماندار شهرستان کاشمر گفت: از مجموع اعتبارات این شهرستان در سال 92 تاکنون 16.5 درصد اختصاص یافته است.

امسال تنها  16.5 درصد اعتبارات کاشمر تخصیص یافته است

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، مهدی فروزان صبح امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان اظهار کرد: اعتبارات ابلاغی به شهرستان در سال 92 بیش از 73 میلیارد ریال بوده که در قالب 17 فصل، 53 برنامه و 125 پروژه تعریف شده است.

وی با انتقاد از وضعیت نامناسب اعتبارات عمرانی یادآور شد: به دلیل عدم تخصیص اعتبارات ابلاغی اکثر پروژه‌های در دست ساخت از قبیل 2 استخر آموزش و پرورش و اداره ورزش و جوانان پیشرفت فیزیکی نداشته و به صورت نیمه‌تمام بر زمین‌ مانده است.

فرماندار شهرستان کاشمر با اشاره به اجرای برخی پروژه‌ها در حوزه راه، اقدامات انجام شده توسط اداره راه و شهرسازی کاشمر را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: امیدواریم با تشکیل و فعال‌سازی ستاد مشارکت‌های مردمی بتوانیم پروژه‌های نیمه‌تمام حوزه آموزش و پرورش  را تکمیل کنیم تا مورد استفاده قرار گیرد.

وی با بیان این‌که با توجه به شرایط فعلی کاهش اعتبارات عمرانی در بودجه سال آینده امری منطقی و منطبق با واقعیت است، اضافه کرد: تمام سعی و تلاش دولت تدبیر و امید در بودجه سال 93 اختصاص اعتبار به تکمیل و اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام در بخش‌های مختلف است.

فروزان با تأکید بر این‌که دستگاه‌های اجرایی این شهرستان نیز باید پروژه‌های نیمه‌تمام و زمین‌مانده را در اولویت تخصیص اعتبار در سال آینده قرار دهند، از مسئولان شهرستان خواست از هم‌اکنون مکاتبات و پیگیری‌های لازم را برای تخصیص اعتبار به پروژه‌های شهرستان انجام دهند و از تعریف پروژه‌های غیر‌ضروری جدید خودداری کنند.

انتهای پیام/2202/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول