اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جدید آموزش و پرورش کاشمر:

تقویت پژوهش در دستور کار آموزش و پرورش کاشمر است

مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان کاشمر گفت: ترویج اخلاق و ارزش‌های اسلامی، ارتقای جایگاه آموزش و تقویت حس پژوهش از اولویت‌های کاری در این اداره خواهد بود.

تقویت پژوهش در دستور کار آموزش و پرورش کاشمر است

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، ایرج سعادتمند ظهر امروز در آیین معارفه‌ به عنوان بیست و سومین مدیر آموزش و پرورش کاشمر اظهار کرد: تغییر و تحولات تنها برای جابه‌جایی خدمت از یک خدمتگزار به خدمتگزار دیگر است لذا باید طوری کار کنیم که در زمان واگذاری مسئولیت به خود افتخار کنیم.

وی با بیان اینکه این امری طبیعی است که هر فردی با یک گروه بهتر می‌تواند کار کند، یادآور شد: از تلاش‌ها و زحماتی که تاکنون در امر آموزش و پرورش این شهرستان انجام شده است قدردانی می‌کنیم و امیدواریم با همکاری و همفکری همکارانمان بتوانیم مسئولیتی را که بر دوش ما گذاشته شده است به نحو احسن انجام دهیم.

مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان کاشمر گفت: خودم تصمیم می‌گیرم و اجازه نمی‌دهم کسی در آن دخالت کند.

وی ترویج اخلاق و ارزش‌های اسلامی، ارتقای جایگاه آموزش و تقویت حس پژوهش را از اولویت‌های کاری خود عنوان کرد و افزود: امیدواریم در سایه همکاری و تعامل با همکاران فرهنگی و مسئولان این شهرستان بتوانیم شاهد محقق شدن این برنامه‌ها باشیم.

انتهای پیام/2202/ز20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول