اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار جدید کاشمر:

برای استمرار مسئولیتم حاضر به گدایی نیستم

شهردار جدید کاشمر گفت: برای استمرار مسئولیتم حاضر نیستم از برخی افراد گدایی کنم.

برای استمرار مسئولیتم حاضر به گدایی نیستم

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، جعفر سلیمانی ظهر امروز در نخستین حضورش پس از معارفه به عنوان شهردار جدید کاشمر در جلسه شورای شهر اظهار کرد: امیدواریم هیچ‌گونه پردازشی از سیستم تشکیلاتی و عملکردم در حوزه سوء‌استفاده برای جریانات سیاسی نباشد.

وی یادآور شد: برای این‌که بتوانیم به سیستم شورا پاسخگو باشیم لازم بود مدیریت وقت شهرداری را به تناسب شرایط تنظیم و پاسخگویی را به حوزه کاربردی و عملیاتی شهرداری، کارشناسان و مسئولان واحدها ببریم.

شهردار جدید کاشمر با بیان این‌که در مجموعه شهرداری به شخص شهردار فشارهای سنگینی وارد می‌شود، تصریح کرد: سیستم و رویه پرسنلی زمان‌مزد است و نیروها براساس زمان حضورشان حقوق دریافت می‌کنند؛ این در حالی است که کشورهایی که به سمت پیشرفت حرکت کردند از این رو بوده که نیروهایشان براساس فعالیتی که داشتند دستمزد دریافت کردند.

وی با تأکید بر این‌که من مأمور و منصوب اعضای شورایی هستم که به من اطمینان کردند، خاطرنشان کرد: آمده‌ام تا در شهر دارالمؤمنین کاشمر خادمی امامزادگان واجب‌التعظیم این شهر را انجام دهم لذا از اعضای شورا درخواست دارم در هر جایی که اشتباهی از ناحیه من مشاهده کردند تذکر بدهند تا آن را اصلاح کنم.

سلیمانی با بیان این‌که فعال کردن کمیسیون‌های مرتبط در مجموعه شهرداری از اقدامات مؤثر در ارائه خدمات مطلوب است، اضافه کرد: هم‌اکنون در مرحله شناخت از سیستم شهرداری هستیم و بعد از انجام مراحل شناخت کافی در چارچوب وظایف و اختیارات قانونی در عرصه خدمت به مردم گام برخواهیم داشت.

وی با اشاره به این‌که روند پاسخگویی به شورا را به نحو مستند‌سازی شده می‌دانم و همین سیر در سلسله مراتب مجموعه شهرداری در دستور کار قرار می‌گیرد، گفت: تا زمانی که این مسئولیت بر عهده من باشد به سوگندی که اعضای شورا در راستای حفظ و صرفه صلاح امور یاد کرده‌اند و دینی که به شهر دارم، وفادار خواهم بود.

انتهای پیام/2202/ز30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول