اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور عرضه محصولات خانگی صورت می‌گیرد

گشایش نمایشگاه صنایع دستی بانوان تاکستان در نوروز

عضو شورای اسلامی شهر تاکستان از گشایش نمایشگاه صنایع دستی بانوان تاکستان در ایام نوروز 93 خبر داد.

گشایش نمایشگاه صنایع دستی بانوان تاکستان در نوروز

ژیلا رحمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تاکستان با اشاره به تصمیم کمیسیون بانوان شورای شهر تاکستان برای برپایی نمایشگاه صنایع دستی بانوان در تاکستان اظهار داشت: این نمایشگاه در ایام نوروز با هدف اشتغال، درآمدزایی و ایجاد بازار فروش با غرفه‌های چرم‌بافی و گلیم‌بافی برپا می‌شود.

وی به تلاش برای گسترش فعالیت‌های فرهنگی برای بانوان تاکستانی اشاره کرد و افزود: اختصاص زمین برای احداث پارک بانوان، احداث جاده سلامت و برگزاری همایش پیاده‌روی همراه با اهدای جایزه جزو اولویت‌های کمیسیون بانوان شورای شهر تاکستان است.

عضو شورای اسلامی شهر تاکستان ادامه داد: برنامه‌های پیش‌بینی شده کمیسیون بانوان شورای شهر تاکستان پس از ایام نوروز با تخصیص اعتبار آغاز می‌شود.

رحمانی با اشاره به کمبود بسیاری از فضاهای فرهنگی و اجتماعی برای بانوان تاکستانی ابراز داشت: در حال حاضر پایین بودن سطح درآمد برخی از خانوارها بر حجم مشکلات تاکستان افزوده است که باید با تدبیر و کار دست جمعی در راستای اشتغال خانگی برای بانوان تاکستان گام برداشت.

این مسئول تصریح کرد: همچنین نمایشگاه دائمی محصولات خانگی تاکستان با هدف عرضه محصولاتی مانند شیره، کشمش و انواع خشکبار در تاکستان احداث می‌شود که مکان‌یابی آن نیز در دست بررسی است.

عضو شورای اسلامی شهر تاکستان ادامه داد: همچنین اولویت حضور در نمایشگاه صنایع دستی تاکستان با خانوارهای بی‌سرپرست بوده و در کنار آن خانوارهای دیگر نیز به عرضه محصولات خویش می‌پردازند.

انتهای پیام/77005/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول