اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بهارستان تاکید کرد

ضرورت حمایت از صنایع بهارستان برای دست‌یابی به توسعه پایدار

فرماندار بهارستان گفت: برای تحقق اهداف توسعه‌ای در این شهرستان و دست‌یابی به توسعه پایدار از فعالیت صنایع و واحدهای تولیدی حمایت می‌شود.

ضرورت حمایت از صنایع بهارستان برای دست‌یابی به توسعه پایدار

سعید ناجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهارستان اظهار داشت: رهبری معظم انقلاب اسلامی سال جاری را تحت عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری فرمودند و همه ارکان کشور و مردم در این سال تلاش بسیاری برای تحقق رهنمودهای ولایت انجام دادند.

وی افزود: با برگزاری باشکوه یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا حماسه بزرگ سیاسی از سوی مردم خلق شد و سپس مردم و مدیران برای تحقق حماسه اقتصادی وارد میدان شدند.

عالی‌ترین مقام اجرایی در بهارستان با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های این شهرستان گفت: یکی از نقاط قوت بهارستان،‌ بهره‌مندی از صنایع و واحدهای تولیدی مختلف است و مدیران این واحدها با وجود مشکلات و کاستی‌ها، تلاش بسیاری انجام می‌دهند.

ناجی تاکید کرد: یکی از مهمترین اولویت‌های دولت و دستگاه‌های اجرایی در استان‌ها و شهرستان‌ها مربوط به مسائل اقتصادی است و تلاش خوبی برای کاهش مشکلات اقتصادی کشور و رونق معیشت مردم طی ماه‌های اخیر شاهد بودیم.برای تحقق این هدف باید دست‌یابی به توسعه پایدار در اولویت قرار گیرد و به طور قطع توسعه پایدار اقتصادی بدون حمایت و توسعه صنایع و تولیدی‌ها محقق نمی‌شود.

ناجی در پاسخ به این پرسش که چه اقداماتی در این حوزه در شهرستان بهارستان صورت گرفته است، گفت: یکی از اولویت‌های مدیریت ارشد شهرستان و فرمانداری، حمایت از صنایع و تولیدی‌های فعال در بهارستان است.البته در گام نخست باید مشکلات، کاستی‌ها و بالاخره نیازهای واحدهای تولیدی و صنایع بهارستان به درستی شناسایی شود که بخش مهمی از این کار با همکفری و تعامل با مدیران این واحدها انجام شده است.

فرماندار بهارستان گفت: حمایت از صنعت و تولید از جمله اولویت‌های مدیریت ارشد شهرستان و فرمانداری است و تلاش می‌کنیم با حمایت از واحدهای تولیدی، زمینه توسعه و رشد فعالیت آنها را فراهم کنیم، البته تحقق این اهداف نیازمند همراهی و تعامل بخش خصوصی، مدیریت واحدهای صنعتی و تولیدی و بالاخره دستگاه‌های اجرایی است که خوشبختانه این تعامل در شهرستان بهارستان وجود دارد.

انتهای پیام2302/خ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول