اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

ضعف مستندسازی اراضی دولتی در کهگیلویه و بویراحمد

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نسبت به خطر هدررفت میلیاردها تومان از بیت‌المال در اثر ضعف مستندسازی اراضی دولتی هشدار داد.

ضعف مستندسازی اراضی دولتی در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، پژمان نیک‌اقبالی عصر امروز در نشست پی‌گیری مشکلات دانشگاه یاسوج که یکی از این مشکلات به سرنوشت نامعلوم اراضی خریداری شده این دانشگاه در سال 62 مربوط می‌شد، اظهار کرد: بحث مستندسازی در استان کهگیلویه و بویراحمد بسیار ضعیف است.

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: پیشنهاد من این است که به دلیل حساسیت موضوع در یکی از جلسات شورای اداری استان به آن پرداخته شود.

نیک‌اقبالی در ادامه گفت: واقعیت این است که مستندسازی و امور حقوقی مربوط به آن در استان بسیار ضعیف است و همین موضوع منجر می‌شود که در اثر غفلت، میلیاردها تومان از بیت‌المال هدر رود و در اختیار افرادی قرار گیرد که هیچ‌گونه حقی ندارند.

این مسئول ارشد اجرایی در پاسخ به انتقاد مسئولان در دستگاه‌های اجرایی که برای این کار و مستندسازی اراضی پولی در اختیار ندارند، تأکید کرد: دستگاه‌ها موظف هستند که برای این کار پولی کنار بگذارند و به هر صورت تمهیدی بیاندیشند.

در ادامه استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تأیید گفته‌های معاون عمرانی خود، اظهار کرد: مدلی دیگر هم برای مستندسازی وجود دارد که راه و شهرسازی به نیابت از همه دستگاه‌ها، پرونده‌های مربوط به آن‌ها را پی‌گیری و مستندسازی را انجام می‌دهد.

موسی خادمی افزود: کار خطرناک این است که همیشه بر سر اراضی میان مسئولان و معارضان کشمکش باشد و کار به دادگاه و انتخاب وکیل بکشد.

انتهای پیام/2571/غ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول