اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل:

کارکنان اقتصاد و دارایی امین بیت‌المال هستند

رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل گفت: کارکنان و پرسنل زحمتکش امور اقتصادی و دارایی امین بیت‌المال هستند و هرگز این جایگاه آنها قابل تزلزل و انکار نیست.

کارکنان اقتصاد و دارایی امین بیت‌المال هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هاشم مظفری عصر امروز در مراسم تجلیل از کارکنان مجموعه امور اقتصادی و دارایی در اردبیل اظهار داشت: هر چقدر خدماتی که در این مجموعه ارائه می‌شود همراه با صداقت، عدالت، درستی و شفافیت باشد به همان نسبت رضایت مردم نیز ارتقا می‌یابد.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف مدیران در قبال کارکنان متعهد، متخصص، قانون‌مدار و منظم تشویق و ترغیب آنهاست، تصریح کرد: تعهد و نظم از عوامل مهم موفقیت یک مجموعه است که باید سرلوحه کار تمام همکاران سازمان قرار گیرد تا شاهد به ثمر رسیدن اهداف و سیاست‌های سازمانی باشیم.

مظفری با تشکر از ارائه به موقع و صحیح آمار و اطلاعات درخواستی و ثبت اطلاعات تراز عملیاتی در سیستم سنامای خزانه استان از طرف ذیحسابان و مدیران مالی (به تعداد 420 تراز مالی تا آخر مهر ماه امسال) خواستار تداوم و استمرار موضوع شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان در بخش دیگری از سخنان خود بر پیگیری مبادله موافقت‌نامه‌های هزینه‌ای، تملک دارایی‌های سرمایه‌ای، دریافت اعتبارات تخصیص یافته، برگزاری دوره‌های مختلف آموزش تخصصی برای همکاران امور مالی و انتقال تجربیات به مجموعه مالی ادارات توسط ذیحسابان شد.

در این جلسه بنا به پیشنهاد معاونت هزینه و رئیس خزانه از طرف ریاست سازمان امور اقتصادی و دارایی با اهدای لوح تقدیر از تعدادی از ذیحسابان دستگاه‌های اجرایی استان که در ارائه آمار، اطلاعات و صورت حساب‌های مالی خود از طریق سیستم نرم‌افزار سناما و ثبت اموال غیرمنقول در سیستم نرم‌افزار نظام نوین اموال و پیگیری امورات محوله موفق عمل کرده بودند، تقدیر کردند.

انتهای پیام/62004/ک20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول