اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار فضلی:

جدیت شهید کاظمی در حفظ بیت‌المال مورد تحسین امام بود

جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: شهید کاظمی در نگهداری از بیت‌المال از همه جدی‌تر بود؛ به طوری که امام راحل او را تحسین می‌کرد.

جدیت شهید کاظمی در حفظ بیت‌المال مورد تحسین امام بود

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، سردار سرتیپ حاج علی فضلی امشب در هشتمین سالگرد گرامیداشت عروج سردار شهید حاج احمد کاظمی و همرزمانش در مسجد صفاری این شهرستان، تفسیر دفاع مقدس را در شرایط فعلی، در هر زمان و مکانی، احیای نماز عنوان کرد.

وی، ذکر خاطرات هشت سال دفاع مقدس را برای مردم حجت دانست و ادامه داد: امروز حتی اگر ساعت‌ها، روزها و ماه‌ها در وصف شهدا سخن گفته شود باز هم نتوانسته‌ایم حق مطلب را حتی درباره بخشی از دلاورمردی‌های آنان ادا کنیم.

به گفته جانشین سازمان بسیج مستضعفین، رزمندگان اسلام برای شکستن دژ دشمن تا بن دندان مسلح با دست خالی و به پیروی از فرمان امام راحل به جبهه رفتند و برای نبرد با دشمن نه تنها هرگز مضایقه نکردند بلکه از یکدیگر سبقت نیز می‌گرفتند.

فضلی تصریح کرد: رزمندگان اسلام عامل به قرآن بودند و از باب ادای وظیفه و تکلیف به جبهه‌ها آمده و معتقد بودند چه شکست بخورند و چه پیروز شوند، در هر دو صورت پیروز هستند.

وی خاطرنشان کرد: گرامیداشت نام و یاد شهدای گرانقدری که ذکر نام هر یک از آنان از جمله شهید عباس کریمی فرمانده لشکر محمد رسول‌الله که شاید برای بسیاری ناشناخته باشد، دارای برکات و فضیلت‌های فراوانی است.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به انس و الفت شهید زجاجی با شهدا و شناخت بسیاری از مردم تهران از ایشان به دلیل این امر، بیان داشت: پیشکسوتان شهید از جمله معمار، حسن‌زاده، عربیان، فلاح، جعفری، ابهری، صاحب‌هنر و دقیقی هر یک حق بزرگی به گردن ما دارند.

فضلی تأکید کرد: ذکر و نام شهدا باید همیشه بر زبان‌ها جاری باشد چرا که آنها برای پاسداری از اسلام، نظام و انقلاب اسلامی از جانشان به عنوان عزیزترین سرمایه خود گذشتند لذا بر گردن ما حق بزرگی دارند.

به گفته وی شهید احمد کاظمی، مجاهدی بود که تمام میدان‌های سخت را پشت سر گذاشت و مجاهدت در راه خدا را با تمام وجود خود لمس کرد، عامل به عمل در راه جلب رضایت خدا بود و آنچه را که خشنودی الهی در آن بود، انجام می‌داد.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: شهید کاظمی فرماندهی متواضع با اخلاق نیکوی اسلامی، با درک و عمل به قرآن و عترت و نگاه نافذ عمیقی که داشت حتی بعد از شهادت نیز انس و الفت او در دل رزمندگان اسلام وجود داشت.

وی با اشاره به حضور همیشگی و مداوم شهید کاظمی در خط مقدم، یادآور شد: این فرمانده شهید در نظم، انضباط و در برخورد با نیروهای تحت امر خود سرآمد همه و در نگهداری از بیت‌المال از همه جدی‌تر بود به طوری که امام راحل او را تحسین کرد.

فضلی همچنین با گرامیداشت یاد مرحوم آیت‌الله سید مهدی یثربی(ره) نماینده ولی فقیه و امام جمعه فقید کاشان از ایشان به عنوان یار صدیق امام راحل و پدر بزرگواری برای رزمندگان اسلام به ویژه رزمندگان کاشان نام برد.

وی در پایان از آیت‌الله نمازی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان به عنوان یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس، نمادی از یک مجاهد خستگی‌ناپذیر در تمام عرصه‌های نظام جمهوری اسلامی، کارشناس قرآن و عترت، یکی از راویان فتنه‌ها و نعمت و برکت بزرگی برای کاشان یاد کرد.

انتهای پیام/2406/ذ40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول