اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تویسرکان:

آموزش و پرورش اثرگذارترین مجموعه در جامعه است

فرماندار تویسرکان گفت: آموزش و پرورش بعد از علما اثرگذارترین مجموعه در جامعه است.

آموزش و پرورش اثرگذارترین مجموعه در جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، حسین‌علی شرکائی عصر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش تویسرکان با تاکید بر اینکه جشن گرامیداشت پیروزی انقلاب، جشن ملی ایران اسلامی و متعلق به همه مردم است، اظهار کرد: آموزش و پروش بعد از علما اثرگذارترین مجموعه در جامعه است، پس انتظار می‌رود در تمام مدارس سطح شهرستان جشن انقلاب باشکوه برگزار شود.

وی با تاکید بر تشکیل ستاد دهه فجر در روستاهای تویسرکان، گفت: مدارس با همکاری دهیاران تلاش کنند  ایام گرامیداشت دهه فجر به بهترین شکل با محوریت مردم و دانش‌آموزان با نشاط و شور خاص برگزار شود.

فرماندار تویسرکان بازخوانی رویداد انقلاب را یکی از ابزارهای مهم در شناخت چهره واقعی دشمنان اسلام و انقلاب دانست و تصریح کرد: یادآوری روزهای شکل‌گیری انقلاب و سقوط طاغوت برای نسل‌های انقلاب از اولویت‌های برنامه‌های دهه فجر قرار گیرد.

وی گفت: همه دستگاه‌ها وظیفه دارند در راستای ایجاد شور و نشاط در گرامیداشت جشن پیروزی انقلاب تلاش مضاعف داشته باشند.

شرکائی با اشاره به اینکه رتبه‌های برتر علمی، پژوهشی و قرآنی مایه افتخار ما هستند، ابراز کرد: تویسرکان رتبه‌های برتر در پژوهش و قرآن کسب کرده که باید در زمینه کنکور هم دارای جایگاه برتر باشد.

وی با تقدیر از زحمات بی‌وقفه مسئولان در کسب موفقیت‌های دانش‌آموزان، تاکید کرد: با توجه به سابقه درخشان تویسرکان در این حوزه باید تلاش بیشتری برای رسیدن تویسرکان به جایگاه واقعی خود شود.

فرماندار تویسرکان با بیان اینکه رویکرد سیاست‌های تشویقی در رشد جامعه نقش‌آفرین است، بیان کرد: با تشویق نخبگان دانش‌آموز، زمینه فعالیت و تلاش بیشتر برای دیگر دانش‌آموزان مهیا می‌شود، پس می‌طلبد این مهم مود توجه همگان قرار گیرد.

وی در پایان به تغییر کاربری پروژه خیرساز مقدم اشاره کرد و یادآور شد: با اجرایی شدن این امر پروژه از بلاتکلیفی خارج و منبعی درآمدزا برای تأمین نیازهای آموزش و پرورش می‌شود.

انتهای پیام/89010/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول