اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان غربی:

انتظار معجزه در بخش اعتبارات عمرانی آموزش و پرورش دور از ذهن است

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به بودجه انقباضی دولت، گفت: انتظار معجزه در بخش اعتبارات عمرانی آموزش و پرورش دور از ذهن است.

انتظار معجزه در بخش اعتبارات عمرانی آموزش و پرورش دور از ذهن است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه ظهر امروز قربانعلی سعادت در جلسه شورای آموزش و پرورش آذربایجان غربی که در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، اظهار داشت: آموزش و پرورش یکی از دستگاه‌های مهم و تأثیرگذار است که لزوم حمایت و مساعدت از آن بر کسی پوشیده نیست.

وی به بودجه انقباضی دولت اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه در سال‌های اخیر بودجه دولتی به شدت کاهش داشته است لذا استفاده بهینه و درست از منابع دولتی بسیار ضروری است.

سعادت ابتکار در استفاده درست از منابع محدود را کارساز عنوان کرد و اذعان داشت: با امکانات محدود نیز می‌توان به نتایج و پیشرفت‌های قابل قبول دست یافت.

استاندار آذربایجان غربی افزود: آموزش و پرورش آذربایجان غربی باید در استفاده از زمین‌های خود در 13 شهرستان استان به منظور راه‌اندازی اردوگاه‌های فرهنگی و تفریحی از کمترین امکانات به بهترین نحو استفاده کند و در مراحل بعدی در صورت تأمین اعتبار اقدام به تکمیل آن‌ها کند.

وی خاطرنشان کرد: انتظار معجزه در بخش اعتبارات عمرانی آموزش و پرورش دور از ذهن است و در این راستا آموزش و پرورش باید با جدیت تمام به حل مشکلات بپردازد.

سعادت اضافه کرد: حمایت از پروژه‌های آموزشی و خیران مدرسه‌ساز در دستور کار قرار دارد و باید هر چه سریع‌تر پروژه‌های نیمه تمام در این زمینه تکمیل شده و به بهره‌برداری برسند.

انتهای پیام/61010/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول