اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسابقات کشتی فرنگی ـ نوشهر/

برگزاری 213 کشتی در 2 روز/ قرار گرفتن مازندران بر بام نخست کشتی فرنگی

مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کشور با برگزاری 213 کشتی در دو روز به پایان رسید.

برگزاری 213 کشتی در 2 روز/ قرار گرفتن مازندران بر بام نخست کشتی فرنگی

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، فرنگی کاران چهار وزن دوم کشتی فرنگی جوانان کشور عصر امروز در سالن جهان پهلوان رنگرز به روی تشک رفتند و در دو روز پیاپی در هشت وزن رقابت فشرده و نزدیکی را انجام دادند.

امروز کشتی‌گیران اوزان 74، 84 ، 96  و 120 کیلو برای کسب سکوهای اول تا سوم به روی تشک رفتند و رقابتی فشرده را با یکدیگر انجام دادند.

شیر مردان فرنگی کار مازندرانی در مجموع با کسب پنج طلا، یک نقره و دو برنز به مقام قهرمانی کشتی فرنگی جوانان کشور رسید و بر بام نخست کشتی فرنگی ایران قرار گرفت.

کشتی‌‌گیران فرنگی کار استان تهران با کسب 40 امتیاز دوم و لرستانی‌ها با 37 امتیاز به مقام سوم این دوره از رقابت‌ها دست یافتند.

نفرات برتر این مسابقات به شرح ذیل است

 74 کیلوگرم: سجاد فرج‌پور از مازندران اول شد و بهروز هدایتی از کرمانشاه دوم و فرهاد فلاح از تهران و مهدی ابراهیمی از قم به طور مشترک سوم شدند.

84 کیلوگرم: فاضل غفاری از مازندران بر سکوی نخست ایستاد و وحید نامداری از کرمانشاه در جایگاه دوم قرار گرفت و یونس زیدوند از تهران و ادریس ابراهیمی از کردستان به طور مشترک عنوان سوم را کسب کردند.

96 کیلوگرم: محمد ابراهیمی از کردستان به مقام قهرمانی رسی و یحیی جثاس از قم دوم شد و سبحان نعیمایی از مازندران و سجاد منوچهری از کرمانشاه به طور مشترک بر سکوی سوم ایستادند.

120 کیلوگرم: آرش عرب از گلستان بر سکوی نخست ایستاد و بابک رزم پوش از مازندران دوم و همچنین آرمان نظری از لرستان و امیر زرین چگینی از تهران به طور مشترک سوم شدند.

در روز نخست این دوره از مسابقات نیز مازندران با کسب سه مدال طلا و یک برنز در چهار وزن اول به مقام قهرمانی رسیده بود.

به گزارش فارس، مازندرانی‌ها با دو تیم مازندران الف و ب در این دوره از رقابت‌ها شرکت کردند و تیم ب این استان با کسب 28 امتیاز در رده ششم این دو از رقابت‌ها قرار گرفت.

کاپ اخلاق کشتی‌گیران استان قم رسید و عنوان فنی‌ترین کشتی‌‌گیر این رقابت‌ها نیز نصیب محمد پیام‌منی از لرستان در وزن 50 کیلوگرم شد.

‌مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی جوانان کشور که از روز گذشته با حضور 183 کشتی‌گیر از 26 استان در قالب 28 تیم در نوشهر آغاز شده بود.

انتهای پیام/86019‌/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول