اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کشتی نوشهر خبر داد

حضور 2 تیم از مازندران در رقابت‌های کشتی فرنگی

رئیس هیئت کشتی نوشهر از آمادگی شهرستان نوشهر برای رقابت‌های کشتی فرنگی کشور خبر داد و گفت: دو تیم از مازندران در این رقابت‌ها حضور دارند.

حضور 2 تیم از مازندران در رقابت‌های کشتی فرنگی

مهدی توکلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نوشهر درباره میزبانی نوشهر برای مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی افزود: ایجاد انگیزه، تشویق جوانان و احیای مجدد و به روزهای اوج رساندن کشتی فرنگی نوشهر از جمله دلایل پذیرش میزبانی مسابقات کشتی فرنگی جوانان کشور در نوشهر بود.

وی اظهار داشت: کشتی فرنگی نوشهر در این دوره از مسابقات در هر هشت وزن کشتی‌گیر دارد که چهار نفر در تیم «الف» مازندران و چهار نفر دیگر در تیم «ب» مازندران به میدان می‌روند.

 رئیس هیئت کشتی شهرستان نوشهر خاطرنشان کرد: تعداد تیم‌های شرکت‌کننده در این مسابقات 33 تیم است که مازندران به علت میزبانی در نوشهر با دو تیم « الف» و «ب» حضور می‌یابد.

 وی با اشاره به اینکه مردم ورزش دوست نوشهر همواره نشان دادند که حامی ورزش و ورزشکاران نوشهر هستند، ابراز داشت: انتظار می‌رود در مسابقات قهرمانی جوانان کشور که در سالن جهان پهلوان حسن رنگرز نوشهر برگزار می‌شود، حضوری پررنگ و پرشور داشته باشند.

توکلی تصریح کرد: مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی جوانان کشور به صورت زنده از شبکه مازندران پخش می‌شود که تلاش می‌شود از شبکه سوم سیما نیز پخش زنده صورت گیرد.

وی درباره آخرین وضعیت ورزش کشتی در نوشهر اشاره کرد و گفت: نوشهر دارای پیشینه بسیار درخشانی در ورزش کشتی است که قهرمانان ملی و بین‌المللی زیادی از این شهرستان برخاسته‌اند و زمانی این شهر پایتخت کشتی فرنگی ایران بود.

 رئیس هیئت کشتی شهرستان نوشهر اظهار داشت: ظرفیت‌های ورزشی در نوشهر پایان‌ناپذیر است و ما نیز در رشته ورزشی کشتی تمام تلاش خودمان را به کار می‌بندیم تا بار دیگر نوشهر را به روزهای اوجش در کشتی برسانیم.

 به گزارش فارس، مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی جوانان کشور از فردا در سالن جهان پهلوان نوشهر به مدت سه روز و مسابقات در اوزان 50،55،60،66،74،84،96،120 کیلوگرم بدون ارفاق وزن برگزار می‌شود.

انتهای پیام/86019/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول