اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان خبر داد

برگزاری جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی در 70 مسجد دشتستان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان از برگزاری جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی در بیش از 70 مسجد شهرستان دشتستان خبر داد.

برگزاری جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی در 70 مسجد دشتستان

حجت‌الاسلام سید علی‌پناه محمودی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: ایران اسلامی امروز در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و روز به روز نیز شاهد افتخارات بیشتری هستیم.

وی بر لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب تاکید کرد و افزود: مسئولیت شناسایی و رساندن پیام والای انقلاب اسلامی و تشریح اهداف نهضت بزرگ امام خمینی(ره) به دوش مسئولین دولتی و نهادهای فرهنگی است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان از هماهنگی با هیئت امناء بیش از 170 مسجد شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: مساجد شهرستان در این ایام فعال بوده و برگزاری گفتمان دینی، سخنرانی با محوریت شخصیت امام خمینی (ره)، تشریح اهداف و آرمان‌های امام راحل (ره)، جشن‌های ویژه دهه فجر از اهم برنامه‌های مساجد در این ایام است.

محمودی‌نیا بیان کرد: با هماهنگی‌های به عمل آمده با مسئولین هیئت‌های مذهبی، کانون‌های فرهنگی و انجمن‌های اسلامی و دیگر تشکل‌های دینی مردمی تعداد 170 تشکل دینی در مراسم دهه فجر امسال به اجرای برنامه می‌پردازند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان اضافه کرد: برپایی ایستگاه صلواتی، برگزاری جلسات سخنرانی و گفتمان دینی، جشن‌های ویژه انقلاب اسلامی، محافل و برنامه‌های قرآنی از محورهای فعالیت تشکل‌های دینی شهرستان دشتستان است.

وی از برگزاری جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی در بیش از 70 مسجد شهرستان دشتستان خبر داد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان تصریح کرد: برپایی جشن‌های ویژه انقلاب اسلامی، برپایی دو کرسی آزاد اندیشی، برگزاری گقتمان دینی و پاسخ به شبهات، دیدار با خانواده شهداء، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری با محوریت دهه فجر از برنامه‌های مساجد در این دهه است.

وی برگزاری جلسات سخنرانی ویژه جوانان با موضوع شناخت ماهیت انقلاب اسلامی و ولایت‌مداری را از دیگر فعالیت‌های مساجد در دهه فجر برشمرد.

انتهای پیام/2452/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول