اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی دشتستان خبر داد

کشف 3 فقره سرقت منزل و دستگیری سارقین در دشتستان

فرمانده انتظامی دشتستان از کشف سه فقره سرقت منزل و شناسایی و دستگیری سارقین در شهرستان دشتستان خبر داد.

کشف 3 فقره سرقت منزل و دستگیری سارقین در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حمیدرضا انصاری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تامین امنیت و آسایش مردم از مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولان است و در این مسیر از تمام توان خود بهره می‌بریم.

وی افزود: نیروی انتظامی در راستای استقرار نظم و امنیت در دشتستان اقدامات ارزنده‌ای انجام داده و به فضل خدا با اهتمام بیشتر در این راستا گام برمی‌داریم.

فرمانده انتظامی دشتستان از کشف سه فقره سرقت منزل و شناسایی و دستگیری سارقین در شهرستان دشتستان خبر داد و خاطرنشان کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در شهر برازجان و به‌دنبال آن اعلام شکایت مالباختگان در این زمینه، تلاش گسترده‌ای با محوریت پلیس آگاهی برای شناسایی و دستگیری سارقین آغاز شد.

انصاری تصریح کرد: در نتیجه تحقیقات گسترده میدانی و تجزیه و تحلیل اخبار و اطلاعات واصله، مامورین انتظامی به دو نفر به نام‌های (ع ـ س) و (ج ـ ب) مظنون شده و پس از هماهنگی با مقام محترم قضایی نامبردگان را دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال دادند.

وی اضافه کرد: متهمین در تحقیقات و بازجویی‌های انجام شده و در مواجهه با شواهد و قرائن ارایه شده از سوی پلیس به ارتکاب سه فقره سرقت منزل در شهر برازجان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی دشتستان یادآور شد: متهمان این پرونده پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

انصاری بیان کرد: همکاری مردم با ماموران انتظامی نقش بسیار مهمی در بهبود وضعیت امنیتی دارد و امیدوار هستیم در این مسیر به اهداف مورد نظر برسیم.

انتهای پیام/2452/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول