اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‌شرقی:

پیشگیری از شیوع مواد مخدر نیازمند گفتمان‌های جدید است

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‌شرقی با بیان این که پیشگیری از شیوع مواد مخدر نیازمند گفتمان‌های جدید و روش‌های خلاقانه است، گفت: نگاه به فعالیت‌های پیشگیرانه باید پژوهش‌محور و مبتنی بر شواهد و مخاطب باشد.

پیشگیری از شیوع مواد مخدر نیازمند گفتمان‌های جدید است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدعلی نصرتی ظهر امروز در جلسه‌ اتاق فکر تخصصی با موضوع اعتیاد و رسانه بسیج همگانی، مشارکت آحاد مردم و فرهنگ‌سازی را لازمه پیشگیری و مقابله با معضل خانمان‌سوز اعتیاد دانست.

وی با تاکید بر اهمیت صدا و سیما در امر اطلاع‌رسانی و بسترسازی مناسب در جهت مبارزه اجتماعی با این بلای خانمان‌سوز، گفت: دشمنان نظام اسلامی با هدف تضعیف روحیه ایثار و غیرت دینی ملت ایران، جوانان ما را با اهداف سیاسی و برای ضربه زدن به نظام به ورطه نابودی سوق می‌دهند.

نصرتی با بیان این که پیشگیری از شیوع مواد مخدر نیازمند گفتمان‌های جدید و روش‌های خلاقانه است، افزود: نگاه به فعالیت‌های پیشگیرانه باید پژوهش‌محور و مبتنی بر شواهد و مخاطب باشد و برای هر گروه سنی، شغلی و کاری فعالیت‌های مجزا تعریف و اجرا شود.

وی تصریح کرد: تا زمانی که مسئولان دستگاه‌ها و خانواده‌ها دغدغه ذهنی در این خصوص نداشته باشند موفق به کنترل اعتیاد نخواهیم بود.

در این جلسه هر یک از کارشناسان نقطه نظرات کاربردی خود را در خصوص چگونگی اطلاع‌رسانی هدفمند از صدا و سیمای مرکز استان بیان کردند.

انتهای پیام/60001/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول