اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد دهه فجر شهرستان بافق:

شفاف‌سازی اهداف انقلاب برای جوانان ضروری است

دبیر ستاد دهه فجر شهرستان بافق گفت: تبیین و شفاف‌سازی اهداف انقلاب و دهه فجر برای جوانان و نوجوانان امری ضروری است.

شفاف‌سازی اهداف انقلاب برای جوانان ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از بافق، علی‌اصغر رنجبر پیش از ظهر امروز در نشست ستاد دهه فجر شهرستان بافق که با حضور اعضای ستاد برگزار شد با اشاره به تاثیرگذاری برنامه‌های فرهنگی بصیرتی پیرامون انقلاب اسلامی گفت: برنامه‌های امسال باید کیفی‌تر از سال گذشته و با حضور پرشور اقشار مختلف مردم برگزار شود.

وی دهه فجر را یادآور ایثار و از خودگذشتگی مردمی انقلابی با رهبری امام راحل عنوان کرد و یادآور شد: برنامه‌های امسال دهه فجر بافق، حول محورهای فرهنگی و دغدغه‌های مقام معظم رهبری در زمینه سبک زندگی با مشارکت و حضور حداکثری جوانان به مرحله اجرا گذاشته می‌شود.

دبیر ستاد دهه فجر شهرستان بافق، تبیین و شفاف‌سازی اهداف انقلاب و دهه فجر برای جوانان و نوجوانان را امری ضروری دانست و تاکید کرد: تجدید پیمان نیروهای انقلابی با ارزش‌ها و آرمان‌های والای انقلاب و مقام عظمای ولایت باید همواره مورد توجه باشد.

وی در مورد اجرای برنامه‌های دهه فجر عنوان کرد: ابتکاری بودن برنامه‌ها به ویژه برای نسل سوم انقلاب با موضوع‌های مختلف فرهنگی و هنری، پرهیز از اجرای برنامه‌های کلیشه‌ای، اجرای برنامه‌های شاد و مفرح برای اقشار مختلف مردم و برنامه‌ریزی برای حضور حداکثری مردم و مسئولان در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه باید در برنامه‌ها مدنظر قرار گیرد.

مسئول شورای تبلیغات اسلامی شهرستان بافق نیز در این نشست از تشکیل کمیته‌های هجده‌گانه ستاد دهه فجر در بافق خبر داد و یادآور شد: مسئولیت اجرای هر کمیته به نهادها و اداره‌های مختلف سپرده شده است که با برنامه‌ریزی مناسب باید شاهد برنامه‌های خلاق و متفاوت‌تر از سال‌های گذشته باشیم.

علی حسن‌پور عناوین کمیته‌های هجده‌گانه را مراسم قرآن و عترت، فرهنگی و هنری، اطلاع‌رسانی و تبلیغات، بسیج و ایثارگری، مساجد و تشکل‌های مردمی، فرهنگیان و دانش‌آموزی، اساتید و دانشجویی، فضاسازی و تزئینات شهری و روستایی، کارگری، اصناف و بازاریان، صنایع و معادن، کودک و نوجوان، زنان و خانواده، ورزش و جوانان، سنجش و ارزیابی، روستایی و عشایری و امنیت و انتظامی برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: این کمیته‌ها برنامه‌های ستاد دهه فجر امسال در بافق را تهیه، تدوین و اجرایی می‌کنند.

حسن‌پور خواستار همکاری کلیه ادارات و دستگاه‌های مسئول و کمیته‌های فرعی ستاد دهه فجر در امر برگزاری مراسم این دهه شد.

وی عنوان کرد: رسالت، عملکرد و کیفیت برنامه‌ها باید بیشتر مورد توجه مسئولان اجرایی قرار گیرد.

گفتنی است، در این نشست هر یک از اعضا در مورد برگزاری برنامه‌های دهه فجر نظرات و پیشنهادات و برنامه‌های خود را بیان کردند.

انتهای پیام/2464/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول