اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قزوین صورت گرفت

برگزاری مجمع عمومی صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی

مجمع عمومی صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی در استان قزوین برگزار شد.

برگزاری مجمع عمومی صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، هشتمین جلسه مجمع عمومی حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان قزوین (سهامی خاص) ظهر امروز برگزار شد.

این نشست با حضور رشمئی مدیر مالی و اعتبارات شرکت مادر تخصصی صندوق توسعه کشاورزی، محمدرضا صفری رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، علی‌اکبر متقی‌فرد رئیس هیئت مدیره صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان قزوین و اعضای مجمع در سالن باغستان جهاد کشاورزی استان برگزار شد.

در این نشست تخصصی در خصوص خط مشی صندوق پیرامون افزایش سرمایه صندوق به استناد تفاهم‌نامه سه جانبه فی مابین استانداری قزوین، شرکت مادر تخصصی حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی و سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین و رسیدگی به صورتحساب‌های عملکرد یکساله مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین نیز حمایت از تولیدکنندگان و فعالان بخش کشاورزی و اعطای تسهیلات و انجام حمایت‌های مالی به تولیدکنندگان و متقاضیان در بخش کشاورزی را از مهم‌ترین رسالت صندوق توسعه کشاورزی برشمرد.

محمدرضا صفری بر تشویق اعضا در سرمایه‌گذاری صندوق از طریق تشکل‌های بخش کشاورزی و همکاری در امور جاری برای تأمین نیازهای مربوط تأکید کرد.

وی اظهار امیدواری کرد: با حمایت همه جانبه از کشاورزان و تولیدکنندگان بتوانیم در راستای حل مشکلات این قشر فعال و همچنین رشد کمی و کیفی توسعه کشاورزی گام برداریم.

گفتنی است؛ در این جلسه که با حضور 45 نفر از اعضای تشکل‌های بخش زراعت، دام و طیور استان برگزار شد، آرش حاج شفیعی‌‌ها و محمد قاجار به عنوان بازرس صندوق انتخاب شدند.

انتهای پیام/2667/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول