اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل جهاد کشاورزی استان بوشهر خبر داد

پرداخت 63.8 میلیارد ریال تسهیلات به طرح‌های کشاورزی استان بوشهر

مدیرکل جهاد کشاورزی استان بوشهر از پرداخت 63.8 میلیارد ریال تسهیلات به طرح‌های کشاورزی استان بوشهر خبر داد.

پرداخت 63.8 میلیارد ریال تسهیلات به طرح‌های کشاورزی استان بوشهر

نوذر منفرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: توسعه کشاورزی نیازمند همکاری همه مردم و مسئولان است و برای موفقیت در این حوزه باید از همه ظرفیت و توانمندی موجود به نحو مطلوب بهره بگیریم.

وی افزود: استفاده از شیوه‌های مدرن و پیشرفته برای رشد و پیشرفت کشاورزی امری لازم و ضروری است و باید کاری کنیم که کشاورزان به این مسیر هدایت شوند.

مدیرکل جهاد کشاورزی استان بوشهر خاطرنشان کرد: دشتستان از قطب‌های مهم و تاثیرگذار در کشاورزی کشور است و بیشترین میزان تولیدات کشاورزی استان را در اختیار دارد.

منفرد تصریح کرد: در چند سال اخیر با راه‌اندازی سد رئیسعلی دلواری و افتتاح کانال‌های پایین‌دست این سد شاهد تحولی اساسی در توسعه کشاورزی منطقه هستیم و امیدواریم این روند تداوم یابد.

وی اضافه کرد: حمایت از کشاورزان در بخش‌های مختلف مورد تاکید است و تلاش می‌کنیم از طریق صندوق توسعه کشاورزی در این عرصه به موفقیت لازم برسیم.

مدیرکل جهاد کشاورزی استان بوشهر از پرداخت 63.8 میلیارد ریال تسهیلات به طرح‌های کشاورزی استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: با تلاش انجام شده بیش از 63.8 میلیارد ریال برای توسعه کشاورزی در استان تسهیلات پرداخت کرده‌ایم که 55 میلیارد ریال سهم تسهیلاتی بانک کشاورزی و 8.8 میلیارد ریال نیز سهم تسهیلاتی بانک سپه بوده است.

منفرد یادآور شد: صندوق حمایت از توسعه کشاورزی استان بوشهر هم‌اکنون 160 میلیارد ریال سرمایه دارد که با تلاش بیشتر در صدد افزایش سرمایه این صندوق هستیم.

انتهای پیام/2452/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول