اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان جنوبی:

غرب با حمایت از تروریسم قصد تفرقه‌افکنی بین مسلمانان را دارد

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان جنوبی با بیان اینکه غرب به وسیله حمایت از تروریسم در منطقه قصد تفرقه‌افکنی بین مسلمانان را دارد، گفت: مسلمانان باید هوشیار باشند و وحدت خود را حفظ کنند.

غرب با حمایت از تروریسم قصد تفرقه‌افکنی بین مسلمانان را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سامان نیازی پیش از ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: تعامل مسئولان کشور برای خدمت هرچه بهتر و بیشتر به ملت همیشه قهرمان ایران باید با قدرت زیادتری پیش رود.

وی با بیان اینکه مسئولان به ویژه نمایندگان ملت و دولت‌مردان وظایفی را طبق قانون اساسی بر عهده دارند، تصریح کرد: اما باید در هر شرایطی مصلحت نظام را در نظر گیرند.

وی اضافه کرد: از همه مسئولان به ویژه سران قوا می‌خواهیم که تعاملات منتهی به وحدت هرچه بیشتری داشته باشند.

نیازی با اشاره به اینکه غرب به خوبی می‌داند که جمهوری اسلامی ایران ظرفیت‌های درونی زیادی دارد و نمی‌تواند این حقیقت تلخ را بپذیرد، اذعان داشت: غرب به همین دلیل قصد تفرقه‌افکنی بین مسلمانان به وسیله حمایت از تروریست در منطقه دارد.

 وی متذکر شد: امروز شرایط منطقه‌ای به گونه‌ای است که همه معادلات به دست ابر قدرت منطقه یعنی جمهوری اسلامی ایران است.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان جنوبی با بیان این‌که باید دید که چه چیزی سبب این امر مهم شده است، متذکر شد: آیا به غیر از این است که مردم پس از گذشت بیش از 30 سال همچنان از نظام و ولایت فقیه حمایت ویژه دارند.

نیازی افزود: این‌ها همه موجب ثمرات زیادی از جمله کسب رتبه‌های علمی، ورزشی، افتخارات سیاسی و فرهنگی و اثرگذاری‌های کلان در منطقه شده است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های درونی نظام، یادآور شد: مسئولان ما در هر شرایطی باید به این عظمت افتخار کنند و حمایت ویژه ملت را گره‌گشای کارهای خودشان بدانند.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: باید به دولت فرصت داد تا شرایط خدمت هرچه بهتر به مردم فراهم شود.

انتهای پیام/69022/صا30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول