اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج رسانه استان یزد:

غفلت رسانه‌ها را به سربازان دشمن تبدیل می‌کند

مسئول بسیج رسانه استان یزد گفت: رسانه‌ها در کشور جریان‌ساز هستند و اگر دقیق و درست عمل نکنند به سربازان دشمن تبدیل می‌شوند.

غفلت رسانه‌ها را به سربازان دشمن تبدیل می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، سید حسین راسخی بعد از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت شهید غلامرضا رهبر و گرامیداشت روز بسیج رسانه با حضور خبرنگاران در بیت امام جمعه یزد گفت: قرارگاه شهید غلامرضا رهبر به عنوان قرارگاه رسانه‌ای استان یزد راه‌اندازی و مسئولان آن معرفی شدند و کار این قرارگاه،‌ انتقال ارزش‌ها و هویت‌های دینی به نسل سوم و چهارم انقلاب است.

وی عنوان کرد: تقویت بنیه اعتقادی اصحاب رسانه و جاری کردن کلام و پیام ولایت نیز از مباحثی است که در دستور کار این قرارگاه قرار گرفته است تا بتوانیم الگوهای عملی را در بستر جامعه ساری و جاری کنیم.

مسئول بسیج رسانه استان یزد عنوان کرد: این رسانه‌ها هستند که جریان سازند و اگر رسانه‌های ما دقیق و درست عمل نکنند، تبدیل به سربازان دشمن می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: باید به دنبال پیش بردن انقلاب باشیم حتی اگر مطالباتی هم داریم باید در این راستا باشد و حرفی نزنیم که آب به آسیاب دشمن باشد.

راسخی عنوان کرد: آمریکا و انگلیس با در اختیار داشتن غول رسانه‌ای در صدد ضربه زدن و لطمه زدن به اسلام و انقلاب هستند ولی ما برای جهانیان پیام داریم.

وی یادآور شد: روسای جمهوری اسلامی ایران بارها خود را در برابر پرسش رسانه‌ای قرار داده‌اند و پیام ملت ایران را صادر کرده‌اند اما دشمنان هرگز پیامی برای جهانیان ندارند و برخاسته از فطرت نیستند به همین دلیل خود را در برابر رسانه‌ها مورد پرسش قرار نمی‌دهند.

راسخی تاکید کرد: باید در کنار هم با قدرت و قوت رسانه را در مسیر اهداف انقلاب به پیش ببریم و حلقه‌های صالحین و کرسی‌های آزاداندیشی را به میان رسانه‌ها و خبرنگاران نیز بیاوریم.

وی خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه باید الگوی عملی امر به معروف و نهی از منکر باشد و بسیج رسانه در مسیر تحقق این مهم قدم برمی‌دارد.

گفتنی است، در این مراسم مسئول، دبیر و اعضای قرارگاه شهید غلامرضا رهبر احکام خود را از امام جمعه دریافت کردند.

انتهای پیام/2464/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول