اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اواخر دی ماه

همایش «بحران خاموش» در تویسرکان برگزار می‌شود

مسئول بسیج فرهنگیان تویسرکان از برگزاری همایش «بحران خاموش» در تویسرکان در اواخر دی ماه خبر داد.

همایش «بحران خاموش» در تویسرکان برگزار می‌شود

قاسم سوری امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در تویسرکان، از برگزاری جلسه هماهنگی همایش «بحران خاموش» با حضور 50 نفر از مدیران مراکز پیش‌دبستانی و مهدکودک‌های تویسرکان خبر داد و اظهار کرد: این مهم با هدف ایجاد برنامه‌ای منسجم و بصیرت‌دهی به خانواده‌ها و مراکز آموزشی در حوزه کودکان کار خود را آغاز کرده است.

وی افزود: در این نشست محمد بیانی، متخصص حقوق و مسائل فقهی و خانواده، مباحثی چون وظایف خانواده‌ها در برابر هجوم فرهنگ خاموش و معرفی ابزارها و برنامه‌های نرم دشمن را توضیح داد.

مسئول بسیج فرهنگیان تویسرکان هدف از برگزاری این نشست را زمینه‌سازی برای آگاه شدن از حضور خزنده و خاموش دشمن در قالب برنامه‌های فرهنگی در بین جامعه کودکان عنوان کرد.

وی افزود: از بحران‌های خاموش دشمن می‌‌توان به مباحثی مانند استفاده از ابزار موسیقی و ترویج آن‌ها، عروسک‌های مروج فرهنگ غرب و مسائلی از این دست اشاره کرد.

سوری افزود: استفاده از سلسله بحث‌های اساتید برجسته دانشگاه و حوزه کشور در حوزه مسائل مختلف فرهنگی نظیر پوشاک و مد، تحقیق و پژوهش، مباحث قانونی و اجرایی در سطح شهرستان برای جامعه هدف اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه دشمن حریم خانواده‌های ما را مورد هجوم قرار داده، گفت: هدف دشمن از سیطره کامل فرهنگ غرب در بدنه خانواده‌ها  وارد کردن هجمه سنگین بر تمدن ناب اسلام است، پس باید با بصیرت و انجام اقدامات اصولی و کارشناسی، این دسیسه را خنثی کنیم.

مسئول بسیج فرهنگیان تویسرکان با بیان اینکه مقابله با جنگ نرم عزم و اراده همگانی را می‌طلبد، گفت: به همین منظور اواخر دی ماه همایشی با عنوان «بحران خاموش» برای خانواده‌ها، مشاوران فرهنگی و مدیران و مسئولان مراکز پیش‌دبستانی و مهد کودک‌ها برگزار می‌شود.

وی در بخش دیگر از سخنانش به برگزاری جلسه بصیرت‌افزایی برای 30 نفر از سرگروه‌های حلقه‌های صالحین فرهنگیان خبر داد و افزود: این برنامه با محوریت بصیرت و آگاهی‌بخشی به فرهنگیان در مباحث سیاسی و فرهنگی انجام شد.

سوری فرهنگیان را افسران جنگ نرم خواند و تاکید کرد: فرهنگیان فرمانده خط مقدم در جبهه فرهنگی هستند.

انتهای پیام/89010/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول