اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اهل سنت گله‌دار مطرح کرد

جنوب فارس پایگاهی برای رساندن صدای وحدت به اقصی نقاط جهان

امام جمعه اهل سنت بخش گله‌دار گفت: امروز منطقه جنوب فارس می‌تواند پایگاهی برای رساندن صدا و ایجاد وحدت بیشتر و پایدار بین مسلمانان اقصی نقاط جهان باشد.

جنوب فارس پایگاهی برای رساندن صدای وحدت به اقصی نقاط جهان

شیخ مصطفی نوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لامرد با تبریک فرا رسیدن هفته وحدت اظهار داشت: امروز وحدت مسلمانان یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است که همگی باید به آن پایبند باشیم.

وی افزود: امروز دیگر وحدت یک موضوع سلیقه‌ای نیست بلکه تکلیف شرعی برای تمام مسلمانان است.

امام جمعه اهل سنت گله‌دار با بیان اینکه وحدت مسلمانان یکی از مهم‌ترین ضروریات‌ دین‌ مبین اسلام است گفت: وحدت میان مسلمانان دیگر به عنوان یک شعار محسوب نمی‌شود.

نوری ادامه داد: موضوع وحدت مسلمانان برای پاسداری از دین مبین اسلام و کشور است چراکه جهان غرب با تمام هجمه‌های خود تلاش برای برهم زدن روز به روز وحدت میان مسلمانان جهان را دارد.

وی تصریح کرد: امروز منطقه جنوب فارس می‌تواند پایگاهی برای رساندن صدا و ایجاد وحدت بیشتر و پایدار بین مسلمانان اقصی نقاط جهان باشد.

این روحانی اهل سنت با بیان این مطلب که وحدت میان مسلمانان در گله‌دار روز به روز چهره زیباتر به خود می‌گیرد بیان داشت: شیعه و سنی ساکن گله‌دار در تمام مراسم یکدیگر شرکت می‌کنند و روابط برادرانه دارند.

خطیب جمعه اهل سنت گله‌دار خاطرنشان کرد: در گله‌دار مشخص نیست چه محله‌ای شیعه‌نشین و چه محله اهل سنت در آن سکونت دارند چراکه برادرانه در کنار یکدیگر در حال زندگی هستند.

نوری در ادامه سخنان خود ابراز داشت: به عنوان یک سرباز کوچک نظام جمهوری اسلامی در زمینه ایجاد وحدت بیشتر میان مسلمانان به ویژه منطقه جنوب فارس بیش از گذشته تلاش خواهم کرد.

انتهای پیام/2448/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول