اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بافت‌های فرسوده شهری همدان خبر داد

حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی در زمینه بافت‌های فرسوده

رئیس اداره بافت‌های فرسوده شهری اداره کل راه و شهرسازی استان همدان از امضای تفاهم‌نامه همکاری اداره کل راه و شهرسازی استان و دانشگاه‌های آزاد اسلامی و بوعلی سینا خبر داد.

حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی در زمینه بافت‌های فرسوده

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، عیسی سراقی با اشاره به امضای تفاهم‌نامه همکاری اداره کل راه و شهرسازی استان و دانشگاه‌های آزاد اسلامی و بوعلی سینا اظهار کرد: این تفاهم‌نامه برای ایجاد زمینه و بستری لازم به منظور شناسایی و استفاده متقابل ظرفیت‌ها بین این اداره کل و دانشگاه‌های استان به امضا رسیده است.

وی تصریح کرد: هدف از ایجاد این تفاهم‌نامه، بهره‌برداری از تجارب و نقطه نظرات تخصصی و کاربردی و مشارکت در فعالیت‌ها، طرح‌ها و پروژه‌ها در استان است.

رئیس اداره بافت‌های فرسوده شهری با اشاره به مفاد این تفاهم‌نامه بیان داشت: مشارکت در کارگاه‌های تخصصی، نشست‌های علمی، طرح‌های مطالعاتی، دوره‌های آموزشی و حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی در این تفاهم‌نامه ذکر شده است.

وی افزود: در این تفاهم‌نامه، همکاری در برگزاری مسابقات و نمایشگاه‌ها، برگزاری همایش‌ها و سمینارهای تخصصی و بررسی امکان اجرای پروژه‌های کاربردی پیرامون موضوع توانمندسازی بافت‌های قدیمی، فرسوده و ناکارآمد شهری ذکر شده است.

انتهای پیام/89006/ی/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول