اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر شهریار:

احیای بافت‌های فرسوده شهریار مهم‌ترین اولویت است

رئیس شورای اسلامی شهر شهریار گفت: احیای بافت‌های فرسوده و احداث پارکینگ طبقاتی در این شهر مهم‌ترین اولویت است.

احیای بافت‌های فرسوده شهریار مهم‌ترین اولویت است

حسین حق‌وردی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهریار اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین وظایف ما خدمات‌رسانی به مردم در این شهر است و باید با تلاشی دوچندان میزان خدمات را به استانداردهای لازم برسانیم.

وی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین اقداماتی که باید هرچه سریع‌تر در این شهرستان به مرحله عملیاتی برسانیم احیای بافت‌های فرسوده و رفع این معضل از سطح شهرستان است.

این مسئول با بیان اینکه رفع بافت‌های فرسوده در این شهرستان نیازمند مشارکت مردم است، ادامه داد: ارائه آموزش‌ها و فرهنگ‌سازی‌ها در این زمینه می‌تواند ما را در تحقق اهداف مورد نظر یاری دهد.

حق‌وردی با تأکید بر اینکه شهرداری در این زمینه ورود جدی داشته است، خاطرنشان کرد: در این راستا سازمان بهسازی و نوسازی برای احیای بافت‌های فرسوده شهری تلاش‌های مثبتی را انجام داده است.

وی تصریح کرد: اجرای طرح‌های در دست اجرای شهرداری در حوزه احیای بافت‌های فرسوده شهری از سوی بخش خصوصی از مهم‌ترین اولویت‌های شورای اسلامی شهر شهریار است.

رئیس شورای اسلامی شهر شهریار در بخش دیگری از سخنان خود از احداث پارکینگ طبقاتی به منظور رفع ترافیک شهری خبر داد و افزود: با توجه به افزایش جمعیت در این شهرستان و نیاز مردم به ایجاد پارکینگ باید تدابیر اساسی برای ایجاد پارکینگ‌ها و به ویژه پارکینگ‌های طبقاتی اندیشیده شود.

حق‌وردی با اشاره به اینکه ایجاد پارکینگ‌ها گامی مهم برای رفع معضل ترافیک در این شهرستان است، تاکید کرد: ترافیک در تمامی شهرها به یک معضل بزرگ تبدیل شده است لذا مدیریت شهری باید در این زمینه ضمن تعامل بیشتر با نهادهای مرتبط با حوزه حمل و نقل تلاش خود را برای رفع این مشکل دوچندان کند.

وی تأمین پارکینگ‌های عمومی را یکی از مطالبات مردمی دانست و اضافه کرد: با ساخت پارکینگ طبقاتی ضمن پاسخگویی به این نیاز می‌توانیم معضل ترافیک را نیز در این شهر برطرف کنیم.

حق‌وردی گفت: البته هم‌اکنون با مشارکت بخش خصوصی پارکینگ طبقاتی مکانیزه‌ای در بلوار رسول اکرم (ص) در حال اجراست.

انتهای پیام/2302/ز30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول