اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان نوسازی شهرداری اصفهان:

60 درصد املاک بافت فرسوده اصفهان مشکل سند مالکیت دارند

مدیر عامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان گفت: 60 درصد املاک بافت فرسوده اصفهان مشکل سند مالکیت دارند.

60 درصد املاک بافت فرسوده اصفهان مشکل سند مالکیت دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای روابط عمومی شهرداری اصفهان، حسین جعفری اظهار کرد: ریزدانگی یکی از موانع مهم در مسیر احیای بافت‌های فرسوده است.

وی با بیان اینکه در بافت فرسوده قرار نیست فرسوده‌سازی کنیم بلکه باید در این بافت‌ها نوسازی انجام شود، افزود: برای تسریع روند احیای بافت‌های فرسوده شهری باید به سمت تجمیع پلاک‌های ریزدانه حرکت کنیم.

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان تصریح کرد: دفاتر نوسازی باید در محله‌های شهر فعال شود تا طی مذاکراتی با ساکنان پلاک‌های ریزدانه و تجمیع این پلاک‌ها، مسیر احیای بافت فرسوده را هموار کنیم.

وی یکی دیگر از موانع  موجود در مسیر احیای بافت فرسوده را پلاک‌های فاقد سند مالکیت  دانست و خاطرنشان کرد: 60 درصد از املاک واقع در بافت فرسوده اصفهان با مشکل سند مالکیت روبرو است و ورود دستگاههایی نظیر اداره ثبت اسناد و املاک به عرصه نوسازی بافت‌های فرسوده برای حل مشکل این پلاک‌ها ضروری است.

جعفری با تاکید به اینکه در قانون ورود همه دستگاه‌ها برای حل معضلات بافت فرسوده،ضروری است و ورود همه دستگاه‌ها به عرصه نوسازی بافت فرسوده می‌تواند مسیر احیای این بافت‌ها را هموار کند.

انتهای پیام/63012/ل/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول