اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در یک بازی تماشاگرپسند

استقلال زرین قشم از مهرام شکست خورد

تیم قعر جدولی استقلال زرین در ورزشگاه تختی قشم در هفته پانزدهم لیگ برتر بسکتبال در سومین بازی از نیم‌ فصل دوم این رقابت‌ها میزبان تیم مهرام تهران بود که این بازی با نتیجه 72 بر 79 به سود مهرام به پایان رسید.

استقلال زرین قشم از مهرام شکست خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، از سری مسابقات سوپرلیگ بسکتبال کشور در هفته پانزدهم امشب در سومین بازی از نیم‌ فصل دوم این رقابت‌ها تیم قعر جدولی استقلال زرین در ورزشگاه تختی قشم میزبان تیم مهرام تهران بود که این بازی با نتیجه 72 بر 79 به سود مهرام تهران به پایان رسید.

در دیگر بازی‌ها دانشگاه آزاد با نتیجه 60 بر 49 شهرداری گرگان را مغلوب کرد و تیم هفت الماس قزوین با نتیجه نزدیک 63 بر 60 در قزوین همیاری زنجان را شکست داد و تیم پتروشیمی ماهشهر با نتیجه 68 بر 73 در ماهشهر مغلوب فولاد ماهان سپاهان شد. پتروشیمی بندر امام با نتیجه 98 بر 56 افرا خلیج فارس را در هم کوبید و در آخرین دیدار در ورزشگاه آزادی نیروی زمینی تهران با نتیجه 57 بر 39 مغلوب ذوب آهن اصفهان شد تا در این هفته سه تیم صدر جدولی پتروشیمی بندرامام، مهرام و دانشگاه آزاد پیروز شوند و تیم‌های قعر جدولی شهرداری گرگان، استقلال زرین قشم و نیروی زمینی شکست بخورند.

استقلال زرین قشم در کوارتر اول با نتیجه 19 بر 18 بر حریف خود غلبه کرد، اما در کوارترهای دوم تا چهارم مهرام تهران به ترتیب با نتایج 44 بر 29 و 65 بر 49 و 79 بر 72 میزبان خود را شکست داد.

با انجام این بازی، تیم استقلال زرین قشم از 15 بازی با دو برد و 13 شکست در بین 12 تیم در رده یازدهم جدول و تیم میهمان با سیزده پیروزی و یک شکست در مقابل تیم صدر جدول پتروشیمی بندر امام در مکان دوم جدول قرار گرفتند.

محمد شه‌میرزادی سرداور، علیرضا ناصرافشار داور اول، محسن روشن‌ضمیر داور دوم و علیرضا مرحمتی ناظر فدراسیون این دیدار را قضاوت کردند.

تماشاگران تیم استقلال زرین با توجه به شکست در مقابل تیم میزبان در یک اقدام فرهنگی سرمربی تیم مهرام مصطفی هاشمی را تشویق کردند.

تیم استقلال زرین قشم را در این دیدار تاولا لاشپار، رضا شهبازنژاد، ایوان کولویچ، مجتبی بردبار، سینا هادی‌زاده، افشین آریاجو، رضا هنگام‌پور، وحید ذاکری، مهرداد لطفیان، فرهاد صبوری، مهدی مرادی‌نسب و صمد سرودی همراهی کردند.

بوبن میتف سرمربی، نیکولا و اسیلف مربی و فرشید صادقی به عنوان سرپرست این تیم در این دیدار بودند.

تیم مهرام تهران را در این دیدار محمد اوجاقی، سجاد مشایخی، سعید داورپناه‌فرد، اوشین ساهاکیان، فرید اصلانی، میلاد عزیزی، آرمان زنگنه، موسی نبی‌پور، محسن مرادخانی، نوید رضایی‌فرد، محمد خرمشاهی به عنوان بازیکن و مصطفی هاشمی سرمربی، البرز آبکناری مربی و حمیدرضا صمدزاده به عنوان سرپرست این تیم را همراهی می‌کردند.

حبیب بازماندگان عضو شورای شهر قشم، شاهی رئیس هیئت بسکتبال هرمزگان به همراه جهانبخش رئیس اداره ورزش و جوانان قشم این دیدار را تماشا کردند.

انتهای پیام/88001/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول