اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حج و زیارت خراسان جنوبی:

راهپیمایی 22 بهمن‌ماه با شور و شوق بیشتری برگزار شود

مدیرکل حج و زیارت خراسان جنوبی با بیان این‌که حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه سال جاری آخرین قصه حماسه امسال است، گفت: همه باید تلاش کنیم امسال مردم با شور و شوق بیشتری در این مراسم حضور یابند.

راهپیمایی 22 بهمن‌ماه با شور و شوق بیشتری برگزار شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، ابوالفضل نوفرستی عصر امروز در جلسه برنامه‌ریزی جشن‌های دهه فجر شهرستان بیرجند اظهار داشت: بیرجند به عنوان یک کلان شهر در استان مطرح نیست بلکه به عنوان مرکز استان الگویی برای شهرستان‌های دیگر محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: فضاسازی سطح شهر به مناسبت ایام‌الله دهه فجر، اجرایی شدن برنامه‌ها و هماهنگی‌های صورت گرفته در این خصوص بسیار با اهمیت است.

مدیرکل حج و زیارت خراسان جنوبی اذعان داشت: در ایام منتهی به دهه فجر امسال فعالیت‌های قبل و بعد از انقلاب اسلامی در حوزه حج و زیارت به صورت مقایسه‌ای توسط اساتید در دانشگاه علمی ‌کاربردی بیرجند تشریح می‌شود.

نوفرستی تصریح کرد: کاروان‌هایی که طی ایام دهه فجر به عتبات عالیات اعزام شوند از پذیرایی ویژه برخوردار می‌شوند.

وی با بیان این‌که حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه سال جاری آخرین قصه حماسه امسال است، افزود: همه باید تلاش کنیم امسال مردم با شور و شوق و با رویکرد جدیدی در این مراسم حضور یابند.

مدیرکل حج و زیارت خراسان جنوبی متذکر شد: دیدار با بزرگترهای خانواده و انجام صله رحم به بهانه بیان خاطرات و قصه انقلاب در این ایام می‌توانند بسیار تاثیرگذار باشد.

نوفرستی همچنین از مردم خواست تا در این ایام بعد از انجام فریضه نماز در مساجد جشن شکرگذاری برپا شود و به عنوان نمادین با اسم انقلاب مردم شکرگذار این پیروزی باشند.

انتهای پیام/69017/ت20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول