اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مرکز اجتماعی و فرهنگی وزارت کشور خبر داد

برگزاری نخستین همایش سازمان‌های مردم‌نهاد در کشور

معاون مرکز اجتماعی و فرهنگی وزارت کشور از برگزاری نخستن همایش سازمان‌های مردم نهاد خبر داد و گفت: این همایش با حضور 2هزار سازمان مردم نهاد برگزار می‌شود.

برگزاری نخستین همایش سازمان‌های مردم‌نهاد در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، داوود امینی امشب در نشست سازمان‌های مردم نهاد که با حضور استان‌های مازندران، گیلان، گلستان و سمنان در استانداری مازندران برگزار شد، افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی فعالیت سازمان‌های مردم نهاد در کشور افزایش یافت.

معاون امور سازمان‌های مردم نهاد کشور گفت: سازمان‌های مردم نهاد در ایران دارای پیشینه‌ی ارزشمندی هستند و در حال حاضر نقش بسیار بالایی در حوزه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی دارند.

وی با بیان اینکه اداره کردن اصل نظام بر عهده مردم است، افزود: مردم ایران اسلامی پایبندی خود را به نظام جمهوری اسلامی ایران در مراتب مختلف ثابت کرده‌اند.

امینی با تاکید بر اینکه در میدان عمل انتظارات دولت از سازمان‌های مردم نهاد افزایش یافته است، تصریح کرد: در صحنه‌های اجتماعی و فرهنگی سازمان‌های مردم نهاد باید در میدان عمل فعالیت کنند و از سوی دولت نقش این سازمان‌ها باید در مباحث اجرایی کشور تبیین شود.

وی با اشاره به ارزش فعالیت سازمان‌های مردم نهاد در کشور بیان داشت: اگر مردم در مسائل اجتماعی و فرهنگی ورود پیدا نکنند ما دچار مشکل می‌شویم.

معاون مرکز اجتماعی و فرهنگی وزارت کشور با بیان اینکه مشارکت مردم جایگاه خاص خود را دارد، خاطر نشان کرد: سازمان‌های مردم نهاد به عنوان حلقه‌ واسطه میان جامعه و دولت عمل می‌کنند.

امینی تصریح کرد: حضور گسترده در همه عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و بهداشتی به همت والای سازمان‌های مردم نهاد بستگی دارد.

وی از برگزاری نخستین همایش سازمان‌های مردم نهاد در کشور خبر داد و گفت: این همایش با حضور 2 هزار سازمان مردم نهاد و با حضور عالی‌ترین مقام اجرایی کشور برگزار می‌شود.

امینی تصریح کرد: با برگزاری این همایش دستاوردهای مهمی برای سازمان‌های مردم نهاد در کشور کسب می‌شود.

معاون امور سازمان‌های مردم نهاد کشور بیان کرد: ورود مردم به سازمان‌های مردم نهاد یکی از مطالبات دولت تدبیر و امید است.

انتهای پیام/86003/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول