اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اجتماعی استانداری مازندران خبر داد

فعالیت 400 سازمان مردم نهاد در مازندران

مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران از فعالیت 400 سازمان مردم نهاد در استان مازندران خبر داد.

فعالیت 400 سازمان مردم نهاد در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، علی شادمان امشب در نشست سازمان‌های مردم نهاد که با حضور استان‌های مازندران، گیلان، گلستان و سمنان در استانداری مازندران برگزار شد، افزود: حضور و فعالیت مردم در اداره کشور نشان‌دهنده عزت و اقتدار آن نظام است.

مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران با بیان اینکه حضور مردم در عرصه‌های مختلف نظام جای خود را پیدا کرده است، گفت: سازمان‌های مردم نهاد با رویکرد دولت تدبیر و امید در استان مازندران باید جایگاه حقیقی خود را پیدا کند.

شادمان با تاکید بر اینکه باید ابعاد کمی و کیفی این سازمان‌ها در استان مازندران تقویت شود، بیان داشت: سازمان‌های مردم نهاد در استان مازندران از ظرفیت بالایی برخوردار هستند که باید از این‌ها به شکل درستی استفاده و بهره‌برداری شود.

وی با بیان اینکه برای تقویت سازمان‌های مردم نهاد باید یک سری اقدامات زیربنایی صورت بگیرد، افزود: مدیران اجرایی استان مازندران باید به یاری سازمان‌های مردم نهاد بشتابند و در فعالیت‌های خود از آن‌ها به عنوان یک همکار استفاده کنند. 

تدوین منشور همکاری

شادمان از تدوین منشور همکاری بین مسئولان و سازمان‌های مردم نهاد خبر داد و خاطرنشان کرد: با دستور استاندار مازندران این منشور همکاری به تمام دستگاه‌های اجرایی استان ابلاغ می‌شود.

وی تصریح کرد: برای نخستین بار منشور همکاری بین مسئولان و سازمان‌های مردم نهاد در کشور در استان مازندران تدوین شده است.

مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران با بیان اینکه این منشور در موضوعات و تخصص‌های زیادی فعالیت می‌کند، اظهار داشت: برای اجرای بهتر و تخصصی‌تر، این منشور به 9 کمیته اجرایی طبقه‌بندی شده است.

شادمان بیان داشت: با تشکیل نظام جمهوری اسلامی ایران فعالیت سازمان‌های مردم‌نهاد افزایش یافته است.

وی ابراز داشت: به وزارت کشور پیشنهاد دادیم فرهنگ سازمان‌های مردم نهاد در متون درسی دانش‌آموزان در مقاطع تحصیلی مختلف گنجانده شود.

شادمان با بیان اینکه سازمان‌های مردم نهاد با مشکلات فراوانی روبه‌رو هستند، بیان داشت: این سازمان‌ها بهترین یار و یاور مردم در جامعه هستند.

مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران از فعالیت 400 سازمان مردم نهاد در استان مازندران خبر داد و گفت: این تعداد سازمان‌ها برای پیشرفت استان مازندران کافی نیست.

انتهای پیام/86003/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول