اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی:

اجرا نشدن طرح تفکیک زباله چالش‌های زیست محیطی را افزایش می‌دهد

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: اجرا نشدن طرح تفکیک زباله چالش‌های زیست محیطی را افزایش می‌دهد.

اجرا نشدن طرح تفکیک زباله چالش‌های زیست محیطی را افزایش می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدصادق پورمهدی ظهر امروز در نشست راهبردی مدیریت پسماند در شهر تبریز بر جداسازی زباله از مبدا تاکید کرد و اظهار داشت: اجرای این طرح با فرهنگ سازی و آموزش قابل اجراست.

وی با اشاره به این که بر اساس قانون برنامه پنجم توسعه شهرهای بالای 200 هزار نفر جمعیت موظف شدند تا پایان سال 90 نسبت به تفکیک از مبداء زباله و ایجاد کارخانه‌های کمپوست اقدام کنند، گفت: اجرا نشدن طرح تفکیک زباله چالش‌های زیست محیطی را افزایش می‌دهد.

پورمهدی بر جمع آوری و امحای جداگانه زباله‌های بیمارستانی تاکید کرد و افزود: با استفاده از فناوری‌های نوین ضمن جلوگیری از آلودگی محیط می‌توان ارزش افزوده قابل ملاحظه‌ای از زباله به دست آورد.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی پیشنهاد کرد، برای طراحی برنامه‌های قابل اجرا در زمینه مدیریت شهری از نظرات نخبگان استفاده شود.

وی با اشاره به فضای ایجاد شده برای همکاری‌های بیشتر اظهار داشت: دوستان و متخصصان و اعضای شورای شهر و مجموعه مدیران و تک تک شهروندان در این فضای آرام دست خدمتگزاران خود را خواهند گرفت و در این راه یاری‌رسان آنها خواهند بود.

وی با اشاره به موفقیت‌های شهرداری تبریز در اجرای طرح‌های خدماتی در شهر اظهار کرد: مسئله پسماند در تبریز یکی از اقدامات موفقی است که در مقایسه با دیگر شهرهای کشور شاهد پیشرفت قابل توجهی بوده‌ایم و لازم می دانم از مجریان و عوامل شهرداری تبریز در این رابطه تقدیر و قدردانی کنیم.

انتهای پیام/60001/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول