اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نطق پیش از دستور عضو شورای شهر ساری:

زباله میاندرود به منطقه چهاردانگه حمل نشود

عضو شورای شهر ساری گفت: از اعضای شورا و شهردار ساری تقاضا دارم از حمل زباله شهرستان میاندرود و روستاهای اطراف شهرستان ساری به منطقه چهاردانگه جلوگیری کنند.

زباله میاندرود به منطقه چهاردانگه حمل نشود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، علیجان شمشیربند در جلسه علنی یکشنبه شب شورای شهر ساری در نطق پیش از دستور خود، افزود: حضور مردم در اجلاسیه بزرگداشت 10هزار شهید مازندران که توسط سپاه پاسداران و با همکاری شهرداری و شورای شهر ساری برگزار شد، بی‌نظیر بود.

وی با بیان اینکه یکی از کارهای اعضای شورای شهر، اطلاع داشتن از وظایف ذاتی است، گفت: مهم‌ترین این وظایف، نظارت و دقت عمل در مصوبات شورا و پیگیری خواسته‌های مردم در مصوبات است.

شمشیربند با اشاره به اینکه امروز بار دیگر قسم یاد می‌کنیم که به جز ادامه راه شهیدان و پیروی از ولایت، اندیشه دیگری ندارم، تصریح کرد: ‌در این راه تلاش می‌کنم از آنچه در توان دارم برای احقاق حق مردم استفاده کرده و کوتاهی نکنم.

این عضو شورای شهر ساری با بیان اینکه هدف ما از ورود به این عرصه، خدمت به مردم شهر بوده است، متذکر شد: به همین دلیل هرچه مصوب می‌کنیم و هر برنامه‌ای تدوین می‌شود باید براساس اولویت شهر باشد.

وی با اشاره به اینکه باید تمام توان و اعتبار شورا و شهرداری را در به سرانجام رساندن پروژه‌های نیمه‌تمام چند ساله که قدمت تخت جمشید دارند، اختصاص دهیم، افزود: توسعه پارکینگ‌های فضای باز و طبقاتی در نقاط مرکزی شهر، توجه به امور فرهنگی و ورزشی و احداث مجمتع‌های چند‌منظوره ‌فرهنگی و ورزشی، توجه به حل پسماند و ... مورد توجه قرار گیرد.

شمشیربند خاطرنشان کرد: نصب و راه‌اندازی دستگاه زباله‌سوز در چند سال اخیر، به دستاویز تبلیغاتی افراد تبدیل شده و زباله همچنان را مورد آزار قرار می‌دهد و این احتمال وجود دارد که کاسه صبر مردم لبریز شده و این معضل اجتماعی و فرهنگی، خدای ناکرده به ناملایمات سیاسی تبدیل شود.

وی با بیان اینکه از اعضای شورا و شهردار ساری تقاضا دارم از حمل زباله شهرستان میاندرود و روستاهای اطراف شهرستان ساری به منطقه چهاردانگه جلوگیری کنند، گفت: به مدیران شهری میاندرود متذکر می‌شوم اگر بخواهند به هر طریق ممکن، موجبات ناراحتی مردم منطقه را فراهم کنند، عواقب آن را هم پاسخگو باشند.

عضو شورای شهر ساری ادامه داد: با توجه به اینکه کشور ما در محاصره اقتصادی بیگانگان قرار دارد و رهبری هم اقتصاد مقاومتی را توصیه فرمودند ما هم باید راهکارهای مناسب جهت اجرای منویات رهبری را در شورا و به ویژه در شهرداری و سازمان‌های تابعه شهرداری، ایجاد کنیم.

وی در همین زمینه اظهار داشت: استفاده از فضای مجازی با 300 کاربر در هر ماه مبلغی حدود 7 میلیون تومان هزینه به شهرداری تحمیل می‌کند ضمن اینکه بسیاری از اوقات با دستیابی به این سامانه، کارکنان از وظیفه اصلی خود غافل می‌شوند.

شمشیربند خاطرنشان کرد: کمک‌های بلاعوض شورا و شهرداری به مراکز مردم‌نهاد بر اساس قانون و محدوده‌ی اختیارات شهرداری صورت گیرد و از درخواست کمک‌های فله‌ای خودداری شود.

‌انتهای پیام/86007/ش40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول