اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آمل اعلام کرد

دفن روزانه 250 تن زباله خانگی در آمل

شهردار آمل گفت: روزانه 100 هزار لیتر پساب‌های صنعتی و 250 تن زباله خانگی از شهرستان آمل و شهرهای اطراف در آمل دفن می‌شود.

دفن روزانه 250 تن زباله خانگی در آمل

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل به نقل از روابط عمومی شهرداری آمل، رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار آمل به همراه سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان آمل، به همراه برخی از مسئولان شهری از دپوی موقت و سایت دفن زباله عمارت بازدید و از نزدیک با چگونگی دفن زباله‌ها و مشکلات مربوط به آن آشنا شدند.

خسرو ابراهیم‌زاده رئیس شورای اسلامی شهر آمل در این بازدید بر ساماندهی نحوه دفن پسماندهای شهری تاکید کرد و گفت: جمع‌آوری منظم و روزانه زباله‌ها از درب منازل و انتقال آن به سایت دفن زباله عمارت با برنامه‌ریزی‌های منظم با مدیریت سازمان پسماند شهرداری در حال انجام است.

وی افزود: به دلیل پر شدن ظرفیت سایت دفن زباله عمارت و بحرانی بودن وضعیت آن رایزنی‌های بسیاری با مسئولان استانی و کشوری صورت گرفته تا زمینی مناسب برای محل دفن جدید در اختیار سازمان مدیریت پسماند شهرداری قرار گیرد.

احمد امیرسلیمانی شهردار آمل نیز در این بازدید گفت: شهرداری آمل به عنوان یکی از نهادهای خدمات‌رسان وظایف بسیاری بر عهده دارد که چگونگی انجام آن با رضایت شهروندان از عملکرد مدیریت شهری نسبت مستقیم دارد.

شهردار آمل با اشاره به تلاش چندین ساله شورای اسلامی شهر و شهرداری آمل برای ساماندهی سایت دفن زباله گفت: با توجه به پر شدن محل دفن زباله عمارت روزانه 100 هزار لیتر پساب‌های صنعتی و 250 تن زباله خانگی از شهرستان آمل، شهرهای همجوار و 62 روستا شامل روستاهای آمل و غیر آمل، روستاهای شهرهای همجوار و شهرک‌های صنعتی به سایت دفن زباله عمارت حمل و دفن می‌شود که این مکان دیگر ظرفیت دفن زباله را ندارد و خطری جدی برای سلامت انسان‌ها و محیط زیست به شمار می‌رود.

وی افزود: باید هر چه سریع‌تر مکانی جدید برای دفن زباله در نظر گرفته شود که این مهم یاری مسئولان استانی و کشوری را می‌طلبد تا مشکل زباله شهر آمل و شهرهای همجوار آن رفع شود.

انتهای‌پیام/86011/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول