اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گرمسار:

انقلاب اسلامی کانون بیداری و الگوی سایر ملت‌هاست

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گرمسار گفت: انقلاب اسلامی ایران، کانون بیداری و الگوی سایر ملت‌هاست.

انقلاب اسلامی کانون بیداری و الگوی سایر ملت‌هاست

حجت‏الاسلام مهدی ولیخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان سمنان در حاشیه مراسم گرامیداشت 9 دی در این شهر، با اشاره به سخن مقام معظم رهبری بیان کرد: امروز دشمنی استکبار با ایران اسلامی به خاطر اسلام است و آنها با اسلام دشمن هستند.

وی افزود: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران از مواضعی  برخوردار است که نظام استکباری را در سراسر جهان زیر سؤال برده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گرمسار تصریح کرد:امروز منافع ابرقدرت‌ها و منطقه خاورمیانه به خطر افتاده و انقلاب اسلامی از مردم مظلوم فلسطین و لبنان حمایت می‌کند و با رژیم صهیونیستی دشمن است.

ولیخانی تأکید کرد: انقلاب اسلامی ایران یک نظام مستقل در عرصه‌های مختلف است و با عزت و اقتدار به حرکت خود ادامه می‌دهد.

وی اظهار داشت: امروز هر چه پیوند مردم با ولایت و رهبر جامعه اسلامی محکم‌تر باشد، استحکام نظام جمهوری اسلامی محکم‌تر می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گرمسار گفت: امروز باید همچون شهدا فداکار و ایثارگر باشیم و به مقامی برسیم که برای حفظ نظام اسلامی و مقام معظم رهبری هر سختی را تحمل کرده و مثل شهدا جان خود را فدا کنیم.

ولیخانی افزود: برای پیشرفت کشور، ساختن کشور لازم است، ما در کشور منابع عظیم و سرمایه‌های مادی و معنوی بسیاری داریم که باید با بکارگیری صحیح برای ترقی کشور در عرصه‌های مختلف تلاش شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گرمسار تأکید کرد: استحکام کشور در گرو عملی شدن پیشرفت واقعی، وحدت و انسجام و کار و تلاش مضاعف و عدالت‌محوری است.

وی اظهار داشت: جوانان باید از نظر علمی همت و تلاش داشته باشند و هر جوان ایرانی باید چند حرفه و تخصص را یاد گرفته تا هر کجا لازم باشد، بتواند حضور پیدا کرده و برای استقلال کشور تلاش کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گرمسار به معنای فتنه پرداخت و گفت: فتنه معنای آزمایش و امتحان، عذاب و بلا و نفاق و اختلاف است.

وی تأکید کرد: فتنه در واقع یک سری پدیده‌های اجتماعی سیاسی است که جامعه را دچار موج تلاطم می‌کند و باعث مخفی شدن باطل می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گرمسار به ویژگی‌های فتنه پرداخت و گفت: فتنه شروعی ناشناخته دارد و بسیاری از مردم آن را تشخیص نمی‌دهند.

ولیخانی تأکید کرد: فتنه فضا را نا آرام می‌کند و گردبادی به راه می‏اندازد که کنترل آن از دست خارج می‌شود.

وی به عمده ویژگی فتنه اشاره کرد و گفت: فتنه حق و باطل را شبیه هم می‌سازد و مردم را به اشتباه می‌اندازد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گرمسار تأکید کرد: بهترین راه برای نجات از فتنه‌ها، افزایش ایمان و اعتقادات و بصیرت و اطاعت از ولایت و رهبری است.

ولیخانی گفت: امروز ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای به عنوان نائب امام زمان و بهترین سکان‌دار و کشتی نجات در طوفان فتنه‌هاست.

انتهای پیام/2249/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول