اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس کمیسیون بودجه مجلس:

روستائیان و شهرهای زیر 20 هزار نفر زیر پوشش کامل بیمه درمان قرار می‌گیرند

نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: با تصویب کمیسیون تلفیق،‌ تمام جمعیت روستائیان و شهرهای زیر 20 هزار نفر زیر پوشش کامل بیمه درمان قرار می‌گیرند.

روستائیان و شهرهای زیر 20 هزار نفر زیر پوشش کامل بیمه درمان قرار می‌گیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، غلامرضا تاجگردون ظهر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: کمیسیون تلفیق پیشنهاد ارائه شده در زمینه زیرپوشش قرار گرفتن بیمه درمان تمام جمعیت روستائیان و شهرهای زیر 20 هزار نفر را مورد تصویب قرار داد.

نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و نائب رئیس کمیسیون بودجه مجلس تصریح کرد: طبق این مصوبه وزارت بهداشت موظف به پوشش کامل بیمه روستائیان و شهرهای کمتر از 20 هزار نفر جمعیت و جامعه عشایری شد.

تاجگردون با اشاره به مزایای این طرح یادآور شد: بهره‌مندی تمامی خانواده‌های روستایی و شهرهای زیر 20 هزار خانوار از بیمه درمان از ضروریاتی بوده که امروز مورد تصویب قرار گرفت.

وی با بیان منابع اجرای این مصوبه یادآور شد: منابع اجرای این مصوبه از محل افزایش یک درصد نرخ مالیات بر ارزش افزوده در سال 93 تأمین خواهد شد.

تاجگردون افزود: تاکنون چنین موضوعی به تصویب نرسیده بود و با اجرای این طرح، مشکلات بسیاری از روستانشینان در حیطه درمان برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/82014/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول