اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج هنرمندان کرمان:

مطبوعات ابزاری کارآمد برای پیشگیری از جرم هستند

مسئول بسیج هنرمندان استان کرمان گفت‌: بر اساس چارچوبی که در قانون مطرح شده، مطبوعات مهمترین ابزار برای ترویج اخلاق و آرامش در جامعه و ‌پیشگیری از جرم‌ به حساب می‌آیند.

مطبوعات ابزاری کارآمد برای پیشگیری از جرم هستند

محمد‌رضا احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: مطبوعات ‌مهمترین ابزار اطلاع‌رسانی و هدایت در جامعه هستند و جایگاه آنها در ترویج اخلاق و آرامش در جامعه و ‌پیشگیری از جرم‌، بر اساس چارچوبی که در قانون اساسی مطرح شده است به عنوان ابزاری کارآمد محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد‌: اگر اصحاب مطبوعات و رسانه‌ با هوشمندی و ابتکار عمل از سیاست‌های نظام و فرمایشات رهبر معظم انقلاب پیروی و به وظایف خود به نحو احسن عمل کنند، قطعاً سبب آرامش‌، نظم و امنیت‌آفرینی در جامعه هستند که این موضوع کمک به پیشگیری از وقوع جرم نیز می‌کند.

عضو هیئت منصفه مطبوعات استان کرمان با اشاره به شرح وظایف هیئت منصفه مطبوعات عنوان کرد: آنچه که در قانون مطبوعات به عنوان وظایف هیئت منصفه مطرح شده کمک به دادگاه در صدور حکم و کمک به رشد و تعالی مطبوعات است.

احمدی بیان داشت: مطبوعات و وسایل ارتباط جمعی در جامعه بیشترین تاثیر را در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی می‌گذارند.

انتهای پیام/2446/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول