اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد:

وحدت‌آفرینی از محورهای اساسی فعالیت بسیج رسانه است

رئیس بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد گفت: وحدت‌آفرینی از محورهای اساسی فعالیت بسیج رسانه است.

وحدت‌آفرینی از محورهای اساسی فعالیت بسیج رسانه است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، محمدلطیف ارجمند ظهر امروز در جمع خبرنگاران به برنامه‌های بسیج رسانه اشاره کرد و گفت: با چهار اصل قانون‌گرایی، وحدت ملی، اسلام و بصیرت‌افزایی می‌توان به جایگاه واقعی رسانه‌ای خود دست یابیم و برنامه‌های تدوین شده را اجرایی کرد.

رئیس بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر این‌‌که بسیج رسانه یک سازمان جدید است ولی برخی از رسانه‌ها اطلاع و آگاهی لازم در این خصوص را ندارند، گفت: بسیج رسانه متشکل از اصحاب رسانه است که ابزار اولیه برای تشکیل این نهاد جذب نیرو بوده که انتظار می‌رود اصحاب رسانه اقدامات لازم را جهت تشکیل پرونده و عضویت در این سازمان را انجام دهند.

ارجمند با تاکید بر اینکه انتظار می‌رود اصحاب رسانه در اولین فرصت پرونده‌های بسیجی خود را به بسیج رسانه تحویل دهند، گفت: با تشکیل پرونده و عضویت در بسیج رسانه می‌توان نسبت به اجرای برنامه‌ها بهتر عمل کرد و به صورت هدفمند و مشخص شده وارد شد.

این مسئول هدف از تشکیل بسیج را استفاده از ظرفیت‌های مردمی عنوان کرد و گفت: کسانی که دغدغه‌ای برای جامعه دارند به نوعی بسیجی هستند از این‌رو باید گفت؛ پایه و ریشه بسیج فی سبیل‌الله است.

ماهیت رسانه‌های ایرانی قابل مقایسه با غرب نیست

رئیس بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اقتدار بسیج اظهار کرد: اگر قرار بود بعد از سه قوه قضائیه، مقننه و مجریه چهارمین قوه انتخاب می‌شد قوه رسانه بود که باید رسانه‌ها در چارچوب ارزش‌ها عمل و حرکت رسانه‌ای داشته باشند.

وی در ادامه با بیان این‌که رسانه‌های کشوری و استانی از لحاظ ماهیت و کمیت می‌توان با رعایت ارزش‌ها همواره متفاوت‌تر از رسانه‌های غربی باشند، گفت: رسانه‌های غرب به دنبال منافع شخصی خود و تبلیغ برنامه‌های دروغین هستند که برخی از آن‌ها اغراق کردند هیچ‌گونه آزادی ندارند از این‌رو ماهیت رسانه‌های کشور قابل قیاس با رسانه‌های غربی نیست.

این مسئول با تاکید بر این‌که حکومت جمهوری اسلامی ایران مردمی است و ریشه آن ولایت فقیه است، گفت: اگر کسی ولایت‌مدار نباشد دیدگاه توده و آحاد مردم نسبت به آن منفی بوده از این‌رو از محورهای اساسی بسیج رسانه؛ وحدت‌آفرینی است که همگان باید در این راستا حرکت کنند.

وی به اظهارات اخیر رهبری در بحث شیعه و سنی اشاره کرد و گفت: معظم‌له در بحث شیعه و سنی بر وحدت تاکید فراوان داشتند که بیانات رهبری نقشه راه روشنی برای آحاد جامعه اسلامی است.

ارجمند با بیان این‌که هر رسانه‌ و مسئولی تفاوت سلیقه‌هایی در ابعاد مختلف علمی، فرهنگی، سیاسی و ... دارد، گفت: رسانه‌ها؛ در صورتی که اختلاف سلیقه‌ای باشد، نباید اختلافات بازتاب عمومی داده شود زیرا که دشمن دنبال اختلاف و تفرقه‌اندازی بین اقشار مختلف است.

رئیس بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: هر قشری که می‌خواهد در فعالیت‌های خود موفق باشد لازم است که منویات رهبری را سرلوحه کارها و اقدامات خود کند که رسانه‌ها از این قاعده مستثنی نیستند.

انتهای پیام/82011/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول