اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس:

تمام سلایق معتقد به نظام در بسیج رسانه جای دارند

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس گفت: درب بسیج رسانه بر روی تمام سلایق سیاسی زیر چتر نظام باز است.

تمام سلایق معتقد به نظام در بسیج رسانه جای دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، اسماعیل قزل‌سفلی عصر امروز در نخستین نشست فعالان رسانه‌ای سراسر استان فارس با محوریت گرامیداشت روز بسیج رسانه و شهید غلامرضا رهبر، اظهار داشت: بعد از تحول در رویکرد بسیج مبنی بر شکل‌گیری اقشار تخصصی ذیل سازمان بسیج، تشکیل بسیج رسانه نیز به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های مهم این شجره طیبه در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در سال 90 با تدبیر سردار غلامحسین غیب‌پرور، بسیج رسانه فارس به عنوان نخستین بسیج رسانه کشور تشکیل شد.

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس خاطرنشان کرد: راهبرد کلان بسیج رسانه رسیدن به جامعه اسلامی مطلوب نظام جمهوری اسلامی است که تعریف و توان بسیج رسانه فارس در سال‌های بعد بر روی این هدف متمرکز شد.

قزل‌سفلی با اشاره به راه‌اندازی کانون بسیج رسانه فارس به عنوان نخستین کانون کشور، اضافه کرد: در حال حاضر بیش از 210 نفر در شیراز جذب بسیج رسانه شدند و فرآیند جذب و سازماندهی همچنان با قوت ادامه دارد.

این فعال بسیجی بیان داشت: در بحث سازماندهی انجمن‌های هشت‌گانه بسیج رسانه از ظرفیت مدیران مسئول، سردبیران، دبیران، خبرنگاران، مستندسازان، تصویربرداران، عکاسان و فعالان رسانه‌ای که وبلاگ‌نویسان را نیز در بر می‌گیرد، استفاده خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در سال 93 بحث تربیت و آموزش برای نقش‌آفرینی در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی دنبال می‌شود، ابراز داشت: در این برنامه نخست ارتقای دانش رسانه‌ای اهالی رسانه و در درجه بعد اعتلای سواد رسانه‌ای مخاطبان هدف‌گذاری شده است.

برگزاری کارگاه‌های مهارت‌های نوین رسانه‌ای در راستای توانمندسازی اصحاب رسانه فعلی و تربیت نیرو مورد دیگری بود که قزل سفلی ضرورت آن را در راستای نقش‌آفرینی موثر در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی مورد تأکید قرار داد و متذکر شد: بسیج رسانه خود رسانه نیست بلکه همراه رسانه‌ها است تا با یک حرکت هماهنگ، جبهه‌ای در برابر جنگ نرم دشمن بگشاید.

وی تصریح کرد: بسیج رسانه متعلق به تمام رسانه‌ها است و در این نهاد سعی شده بدون در نظر گرفتن سلیقه سیاسی، تنها ملاک پیروی از ولایت فقیه، اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی و تبعیت از قانون اساسی باشد.

به گزارش فارس، در این مراسم پس از سخنرانی رضا سراج کارشناس امور استراتژیک و میلاد امیری نژاد به عنوان مسئول کانون بسیج رسانه فارس، از دو تن از خانواده‌های شهدای رسانه این استان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/2448/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول